تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فلسفه وجودی زندان ، عبرت و بازپروری مجرمان است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، محمد مهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در دیدار با علی رضا آشناگر ، استاندار سمنان که عصر روز دوشنبه بیست و سوم تیرماه در محل این سازمان در تهران به انجام رسید با قدردانی از حضور استاندار سمنان و تشکر از اقدامات ارزشمند و درخور توجه وی در بهبود وضعیت زندانهای استان گفت : فلسفه ی وجود زندان بمنظور عبرت آموزی ، انسان سازی ، جبران خطا و بازپروری مجرمان است و لذا این سازمان قدردان هر شخص یا ارگانی می باشد که بتواند ما را در جهت تحقق این هدف یاری رساند.
حاج محمدی در این دیدار با تاکید بر لزوم سهیم شدن اقشار مختلف جامعه در باز پروری و اصلاح مجرمان گفت : باید همگی دست به دست یکدیگر داده و با انجام اقدامات مناسب عقب ماندگیها را جبران و در جهت بهبود وضعیت موجود تلاش نماییم.
وی همچنین با قدردانی از استاندار سمنان بمنظور مساعدت در تامین برخی نیازهای اداره کل زندانها و اقدامات تامینی استان سمنان و نیز پیگیری های انجام شده در جهت تجهیز و انتقال زندان سمنان گفت : تلاش خواهد شد تا با تخصیص اعتبارات و تامین نیازهای استان و جبران عقب ماندگیهای موجود ، نگرانی استاندار و سایر مدیران ارشد استان را نسبت به وضعیت زندانهای استان سمنان برطرف نماییم.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فلسفه وجودی زندان ، عبرت و بازپروری مجرمان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..