تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رخ نمایی کاروانسرای شاه عباسی با برچیده شدن دیوار زندان قدیم سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، حبیب الله خجسته پور ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه ی دیدار استاندار سمنان با محمد مهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور که عصر امروز دوشنبه بیست و سوم تیرماه در محل این سازمان در تهران به انجام رسید با اشاره به ابلاغ اعتبار هزینه ای نوزده میلیارد و هشتصد میلیون تومانی زندانهای استان در سال گذشته گفت : برای سال جاری نیز تقریبا معادل همین میزان اعتبار به استان سمنان ابلاغ گردیده است که امیدواریم با تخصیص صد درصدی این اعتبار شاهد رفع مشکلات و تامین نیازهای زندانهای استان باشیم.
خجسته پور اظهار داشت : امسال ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات عمرانی برای زندان جدید سمنان و ۷ میلیارد تومان نیز جهت زندان جدید دامغان ابلاغ گردیده است.
خجسته پور تصریح کرد در سال گذشته یک و نیم میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات توسعه و تجهیز به استان تخصیص یافت که این عدد در سال جاری به دو میلیارد تومان افزایش یافته است.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان همچنین با اشاره به افتتاح و بهره برداری از زندان جدید سمنان خواستار تسریع در روند تعیین تکلیف زندان قدیم سمنان واقع در کاروانسرای شاه عباسی این شهر شد و عنوان کرد : مردم شهرستان سمنان انتظار دارند با انجام جابجایی زندان سمنان ، دیوار و حصار اطراف این کاروانسرا واقع در مرکز شهر سمنان برچیده و این کاروانسرا برای بازدید مردم بازگشایی گردد .
وی اظهار امیدواری کرد : این آرزوی دیرین مردم طی روزهای آینده محقق و همزمان عملیات بهسازی و مرمت این بنای تاریخی نیز با مساعدت سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری آغاز شود.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رخ نمایی کاروانسرای شاه عباسی با برچیده شدن دیوار زندان قدیم سمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..