تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش طنز مجری «حالا خورشید» به موضع دولت درباره گرانی‌ها

موضع رضا رشیدپور به دولت درباره گرانیها

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی برخی از کسب و کارهای اقتصادی، بعضی از اقشار جامعه دچار بحران اقتصادی شدند، بحرانی که حتی بر قیمت کوچک‌ترین اقلام بهداشتی و خوراکی هم تاثیرگذار بوده و به اصطلاح بازار را دچار نوسان کرده است. 

به همین منظور رضا رشیدپور، مجری و تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی «حالا خورشید» در جدیدترین پست توئیتری خود، مطلبی را خطاب به مسئولان دولت منتشر کرد و نوشت:

"سیاست تنظیم بازار از «فعلا نخرید» به «عمرا بتونید بخرید»، تغییر مسیر داده."

واکنش مجری «حالا خورشید» به موضع درباره گرانی‌های اخیر

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش طنز مجری «حالا خورشید» به موضع دولت درباره گرانی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..