تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات رسمی Moto G 5G Plus در ویدئویی فاش شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته موتورولا از اولین تلفن 5G خود با نام Moto G 5G Plus رونمایی کرد. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس ۱۰۸۰ در ۲۵۲۰ است. نسبت ابعاد صفحه نمایش بسیار بلند و نازک این دستگاه به بدنه‌اش برابر ۲۱: ۹ است. این صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است، بدین معنی که در هر ثانیه ۹۰ بار رفرش می‌شود و به شما یک تجربه فوق‌العاده هنگام کار کردن ارائه می‌دهد.

این دستگاه درون خود از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ استفاده می‌کند که این پردازنده خود دارای یک مودم اسنپدراگون X52 5G یکپارچه است. دو پیکربندی مختلف برای گوشی جدید موتورولا در دسترس است. یکی دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است و دیگری ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری دستگاه، شارژ گوشی هوشمند موتورولا را تا دو روز نگه می‌دارد و شارژر ۲۰ واتی توربو آن را به سرعت دوباره پر می‌کند.

بیشتر بخوانید

مشخصات رسمی Moto G 5G Plus توسط یک ویدئو فاش شد

دوربین فوق‌العاده گوشی جدید موتورولا

دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در پشت گوشی تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی با نویز کم را به لطف قابلیت ترکیب پیکسل‌ها ثبت می‌کنند. همچنین یک دوربین فوق العاده ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک حسگر تشخیص عمق این دوربین را همراهی می‌کنند. در قسمت جلویی، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و یک لنز با زاویه دید عریض یافت می‌شود.

این تلفن در اروپا موجود است و احتمال اینکه در نهایت به آمریکا نیز برسد، وجود دارد. اما در حال حاضر، همه ما می‌دانیم که سازنده این گوشی هوشمند اواخر سال جاری یک تلفن 5G زیر ۵۰۰ دلار را در آمریکا عرضه خواهد کرد. در همین حال، موتورولا در انتهای هفته گذشته ویدئوی جدیدی را منتشر کرده که برخی از ویژگی‌های Moto G 5G Plus را نشان می‌دهد. در ادامه ویدئو تبلیغاتی منتشر شده از این دستگاه را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات رسمی Moto G 5G Plus در ویدئویی فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..