تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه پیاز داغ چیپسی مجلسی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه پیاز داغ مجلسی را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم:

پیاز- به مقدار مورد نیاز
روغن کنجد - به میزان لازم و متناسب
آب جوش وشیر- طبق توضیحات
شکر- به مقدار کافی
نمک و زردچوبه - به میزان لازم

بیشتر بخوانید

طرز تهیه:

۱-ابتدا پیاز را به روشی که مد نظر دارید خرد کنید. اما با توجه به سلیقه خود می‌توانید این کار را به نحو دیگری مانند خلالی انجام دهید.

۲- درون تابه‌ای کمی آب بریزید. آب را به جوش آورید و سپس پیاز‌ها را به مدت ۷ دقیقه درون آب به جوش آمده قرار دهید. همچنین می‌توانید شیر را جایگزین آب جوش کنید و پیاز‌ها را داخل شیر بریزید.۳- سپس پیاز‌ها را به وسیله آبکش و با استفاده از آب سرد، آبکشی کنید و روی حوله کاغذی بگذارید تا تمام آب آن گرفته شود.۴- در این مرحله پیاز‌ها را در روغن بریزید و وقتی که حس کردید مقداری رنگشان عوض شده کمی نمک یا مطابق با ذائقه خود کمی شکر به تابه اضافه کنید و بگذارید پیاز‌ها کاملا طلایی رنگ شود.

۵- مقداری زردچوبه به هرچه طلایی‌تر شدن پیاز کمک می‌کند.۶-زمانی که رنگ پیاز‌ها طلایی شد کار تمام است و می‌توانید آن را به سبد منتقل کنید تا روغن‌های اضافی از آن خارج شود. در انتهای کار می‌توانید به صورت دلخواه از زعفران و رنگ زعفران استفاده کنید.۷- برای ترد شدن پیاز داغ حتما باید قبل از سرخ کردن پیاز‌ها را در آب بجوشانید.

۸-همچنین یکی دیگر از راه‌های ترد شدن پیاز داغ این است که پیاز‌ها را قبل از سرخ کردن در شیر بغلتانید.

۹-باید پیاز‌ها را در روغن زیاد سرخ کنید تا به خوبی سرخ و ترد شوند.

منبع: خراسان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه پیاز داغ چیپسی مجلسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..