تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مریم خدارحمی در دخترم نرگس تا فریبا نادری و آنا نعمتی (۱۰۲۰)

بازیگر سریال های بچه مهندس و ستایش این بار با سریال جدیدی در شبکه یک سیما هر شب حضور دارد و در تازه ترین هنرنمایی خود در نقش نرگس می درخشد. وی سابقه کارگردانی یک فیلم کوتاه به نام کوچ را بر عهده داشته است. در ادامه عکس های از مریم خدارحمی در دخترم نرگس را در Niksalehi مشاهده کنید.

مریم خدارحمی در دخترم نرگس

مریم خدارحمی ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۲ در اصفهان متولد شده است. وی در سریال دخترم نرگس به کارگردانی به کارگردانی باقر پیران در نقش نرگس در کنار بازیگران این فیلم از جمله محمود پاک نیت، مهوش صبرکن، فریبا طالبی، مهدی علی پور، کیوان مظاهری، جمال ذوالقدر، ماهرخ رفیع زاده و … بازی می کند.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از مریم خدارحمی , سحر قریشی , مصطفی کیایی , روشنک گرامی , هنگامه قاضیانی , حدیثه تهرانی , فلور نظری , نیوشا ضیغمی , جواد عزتی , ویشکا آسایش , فریبا نادری , برزو ارجمند , لیلا اوتادی , امین زندگانی , آنا نعمتی , شبنم مقدمی , صبا راد , رضا قوچان نژاد , دانیال عبادی و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

مریم خدارحمی : دخترم نرگس

مریم خدارحمی در دخترم نرگسمریم خدارحمی در دخترم نرگس مریم خدارحمی در دخترم نرگس مریم خدارحمی در دخترم نرگسمریم خدارحمی در دخترم نرگس مریم خدارحمی در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

سحر قریشی : عشق تملک نیست، تعلق است ….

سحر قریشیسحر قریشی سحر قریشی

مصطفی کیایی : قسمت جدید امروز منتشر شده و خیلی زیاد پیام داشتم که کار هفته دو یا سه قسمت پخش بشه ولی امکانش نیست ، چند قسمت از کل سریال باقی مونده که طبق روال گذشته همون هفته ایی یک قسمت پخش خواهد شد. امیدوارم این حال خوبی که در این مدت گرفتیم تا پایان کار هم همینطور باشه شما راضی باشید.

مصطفی کیاییمصطفی کیایی مصطفی کیایی

روشنک گرامی : من اگر ماسک نزدم چون تو خونه ام.#ماسک_بزنیم

روشنک گرامیروشنک گرامی روشنک گرامی

هنگامه قاضیانی : و لیلا نوشت :نگاهتان را سلام گفتم روزی که رنج را پر پرواز کردم ، قلبتان را بوسیدم آن روز که بغض های بی عدالتی انسانها را آرام و بی صدا بلعیدم و همگناه شدم در کناره جاده قصه هایم ، من تا آخر قصه کنار شمام

قدردان همه آن نگاههایم که قصه میشناسن تمام قلب هایی که واقعیت رو در رویاها و کابوس ها را در تعبیر عبور جستجو میکنند و دلشان هنوز عاشق است به کل این جیات عجایب دوستتان داریم همه همگناهی های قصه ما

هنگامه قاضیانیهنگامه قاضیانی هنگامه قاضیانی

حدیثه تهرانی : یونگ روانشناس بزرگ سویٔیسی بر خلاف فروید که همه رفتارهای انسان رو به دوران کودکی اش ربط میده ، میگه رفتار انسانها تحت تاثیر نگرانی از آینده و مرگه .زندگی خیلی سریع میگذره و تا چشم رو هم میزاری اونقدر عوض شدی که باورت نمیشه. شما با گذر زمان چیکار می کنید ؟ می ترسید ، نگران میشید یا خوشحالید ؟حتما برام بنویسید … ????????????

حدیثه تهرانیحدیثه تهرانی حدیثه تهرانی

فلور نظری : ما از تو به غیر از تو نداریم تمنا …!

 فلور نظری فلور نظری فلور نظری

نیوشا ضیغمی : سلام، سلامی پر از عشق ♥️♥️♥️تو این روزهای پر از نگرانی گروه سازنده فیلم (زنها فرشته اند ۲) براتون بهترین آرزوها داره این فیلم از روز بیست و پنجم تیرماه ،همین چهارشنبه به سینماها میاد تا شاید ، برای چند ساعت به دور از فکر کرونا و ….حال دلتون رو خوب کنه و لحظات شادی رو برای شما که تمام انگیزه ما برای کار کردن هستید رقم بزنه منتظر دیدارتون هستیم

نیوشا ضیغمینیوشا ضیغمی نیوشا ضیغمی

جواد عزتی : ????

جواد عزتیجواد عزتی جواد عزتی

ویشکا آسایش : به یاد روزهاى قبل کرونا حال این عکس رو دوست دارم???????? با پردیس عزیز جشنواره بین المللى فجر …. و حالا در خانه میمانیم

ویشکا آسایشویشکا آسایش ویشکا آسایش

فریبا نادری : به عقیده من وقتی کسی لبخند میزند، و یا حتی بیش تر، می خندد، تکه ای به زندگی اضافه میکند

فریبا نادریفریبا نادری فریبا نادری

برزو ارجمند : ما برای سلامتی خودمان و دیگران حتما از ماسک استفاده می کنیم. سلامتی مهم‌ترین نعمت پروردگار است. #من_ماسک_میزنم????

برزو ارجمندبرزو ارجمند برزو ارجمند

لیلا اوتادی : کاش بدانیم ،محبت کردن ازغرورنمی کاهد!!!شخصیت می سازد …❤️❤️

لیلا اوتادیلیلا اوتادی لیلا اوتادی

امین زندگانی : شهر گربه ها سال نود و هشت کارگردان:جواد هاشمی طراح گریم:شهرام خلج به زودی………..

امین زندگانیامین زندگانی امین زندگانی

آنا نعمتی : ????

آنا نعمتیآنا نعمتی آنا نعمتی

شبنم مقدمی : بی درد نبودیم هیچ وقت ِ روزگار. نسل ِ من بی غصه گی و فارغ بالی را به یاد نمی آورد، تا بوده غمی ، هراسی ، اضطرابی همراه جان مان بوده…آمدن و ماندگار شدن ِ کرونا تتمه ی جان و توان مان را هم گرفته…واضح است و همگی درک می کنیم. روزگارمان سخت بود و سخت تر هم شد .

اما یادمان باشد برای ادامه راه چاره ای جز روشن نگاه داشتن ِ چراغ ِ امید در دل هامان نداریم.به امید ِ روزهای روشن بی هیچ بیماری …به امیدِ بازگشتِ آرامش به ما و همه ی جهان مراقب هم ، مراقب ِ دیگران و عزیزان مان ، مراقب خودمان باشیم.
.
رعایت نکات بهداشتی را بی فایده نشماریم.دست شستن ِ مدام ، با حوصله و صحیح ،استفاده ی مداوم از ماسک ، عدم حضور در اجتماعات تا جای ممکن و رعایت دقیق ِهمه ی نکات ِ بهداشتی ای که همه ی ما هر روز چندین بار می خوانیم و می شنویم. می تواند از بیماری محفوظ مان بدارد.
.
برای هم دعا و آرزوهای خوب کنیم.باید از این مهلکه به یاری هم جان درببریم.
.
بلا و بیماری از همگان دور ، صحت و سلامت نزدیک.

شبنم مقدمیشبنم مقدمی شبنم مقدمی

صبا راد :بیست و چهار تیرماه سال۹۹☀️☀️دوستان عزیزم!کرونا داره بدجوری تاخت و تاز می کنه و هر روز تعداد بیشتری مبتلا می شن لطفا به خاطر خودتون و عزیزانتون رعایت کنین و حداقل ترین کار زدن ماسک و شستن مدام دستهاست????????کمک کنیم تا از این روزگار عجیب جون سالم به در ببریم

صبا رادصبا راد صبا راد

رضا قوچان نژاد : ????

رضا قوچان نژادرضا قوچان نژاد رضا قوچان نژاد

دانیال عبادی :بنیامین جان داداش خوشتیپم تولدت مبارک مبارک انشاا… ۱۲۰ ساله شی با عزت زیاد

دانیال عبادیدانیال عبادی دانیال عبادی

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مریم خدارحمی در دخترم نرگس تا فریبا نادری و آنا نعمتی (۱۰۲۰)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..