تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی فولد ۲ در کنار گلکسی نوت ۲۰ معرفی نخواهد شد

به نظر می‌رسد در مراسم رونمایی از گوشی‌های گلکسی نوت ۲۰ نباید انتظار معرفی گلکسی فولد ۲ را داشته باشیم.

گروه IT: به نظر می‌رسد در مراسم رونمایی از گوشی‌های گلکسی نوت ۲۰ فقط شاهد معرفی یک گوشی تاشو خواهیم بود. به گفته یکی از افشاگران مشهور، در این رویداد نباید انتظار معرفی گلکسی فولد ۲ را داشته باشیم که طبق گزارش‌های جدید به نظر می‌رسد قرار است با نام گلکسی Z Fold 2 روانه‌ی بازار شود.

گلکسی فولد ۲ در کنار گلکسی نوت ۲۰ معرفی نخواهد شد
به گزارش بولتن نیوز به نقل از دیجیکالا مگ، این افشاگر بر این باور است که نرم‌افزار و سخت‌افزار گلکسی فولد ۲ هنوز آماده نیستند و به دلیل اینکه هنوز بررسی‌های اپراتورهای مخابراتی به اتمام نرسیده، سامسونگ بدون تایید این اپراتورها و توافق بر سر قیمت نهایی نمی‌تواند این گوشی را رسما معرفی کند.

گلکسی فولد ۲ در کنار گلکسی نوت ۲۰ معرفی نخواهد شد
در ابتدا گفته می‌شد در ماه آگوست این گوشی در کنار خانواده گلکسی نوت ۲۰ معرفی می‌شود و در ماه سپتامبر روانه‌ی بازار خواهد شد. اما حداقل تا ماه اکتبر نباید انتظار عرضه گلکسی فولد ۲ را داشته باشیم. در همین زمینه می‌توانیم به اظهارات یکی دیگر از افشاگران اشاره کنیم که ماه قبل اعلام کرد تولید انبوه گلکسی فولد‌ ۲ در ماه آگوست آغاز خواهد شد.

در این میان، در مراسم رونمایی از گوشی‌های گلکسی نوت ۲۰ قرار است مدل ۵G گلکسی Z Flip معرفی شود که تفاوت چندانی با مدل استاندارد ندارد. در هر صورت فعلا این یک شایعه محسوب می‌شود و اگر صحت داشته باشد، به‌زودی منابع دیگر هم آن را تایید خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی فولد ۲ در کنار گلکسی نوت ۲۰ معرفی نخواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..