تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید جمعی از مدیران سازمان دارالقرآن کشور از مؤسسه حسین بن علی(ع)

به گزارش ایکنا؛ مسئولان تعلیم و تربیت قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم کشور به منظور تشریح طرح «نورالثقلین» در میان مدیران مؤسسات و فعالان قرآنی استان آذربایجان شرقی حضور یافته و درباره اجرای این طرح مطالبی را بیان کردند.

همچنین این هیئت متشکل از آقایان حجج اسلام جامعی، معاون تعلیم و تربیت سازمان دارالقرآن کشور و شفیعی‌پور، مدیرکل ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن‌الکریم کشور بودند که با همراهی حجت‌الاسلام رجب‌زاده، رئیس اداره امور قرآنی و جعفری کارشناس قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی مؤسسات بازدید کردند.

عادل مهدوی، مدیر مؤسسه حسین بن علی(ع) تبریز گفت: مؤسسه حسین بن علی(ع) یکی از مؤسسات فعال در برگزاری طرح استعدادهای قرآنی در استان است که مسئولان با حضور در جلسه قرآن این مرکز، با روند فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی آن آشنا شده و همانند سال‌های گذشته نظر مثبتی نسبت به فعالیت‌های مؤسسه داشتند.

در جلسه قرآنی مؤسسه حسین بن علی(ع) تبریز، حاضران از تلاوت قرآن کریم و اجرای گروه هم‌خوانی و تواشیح بهره‌مند شدند، همچنین در این جلسه نفرات برتر مسابقات تلویزیونی اسراء نیز حضور داشتند.

یادآوری می‌شود؛ طی مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقه تلویزونی اسراء که روز جمعه 20 تیر ماه انجام شد، آقایان علیرضا حاجی‌زاده، نفر دوم رشته تلاوت تقلیدی از استاد عبدالباسط و محمد سلمانی، نفر اول رشته تلاوت تقلیدی از استاد مصطفی اسماعیل از مؤسسه حسین بن علی(ع) انتخاب شدند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید جمعی از مدیران سازمان دارالقرآن کشور از مؤسسه حسین بن علی(ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..