تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جاری شدن سیل و ریزش کوه در شمال ترکیه با ۴ کشته

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از آنکارا؛ استان آرتوین در شمال ترکیه شب گذشته شاهد بارش شدید باران و جاری شدن سیل و پس از آن ریزش کوه در شهرستان یوسف علی شد. ییلماز دوروک استاندار آرتوین ضمن ارائه اطلاعاتی در خصوص این آفت طبیعی، از جان باختن ۴ نفر در جریان این حادثه خبر داد که سه تن از آنان اعضاء یک خانواده شامل پدر، مادر و یک فرزند بودند.
در این حادثه همچنین به تعداد زیادی خانه و خودرو خساراتی وارد آمد. از سوی دیگر؛ محور مواصلاتی آرتوین به ارضروم بدلیل جاری شدن سیل و بسته شدن یک تونل مسدود شد که هم اکنون فعالیت برای بازگشایی این محور ادامه دارد.
استان شمالی ریزه نیز با شروع باران‌های شدید از بامداد امروز دچار سیل شده و طبقات زیرین تعداد زیادی خانه و مغازه در آب فرو رفته است. برخی از مناطق این استان که بیشتر در معرض سیل قرار گرفته اند در حال تخلیه هستند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جاری شدن سیل و ریزش کوه در شمال ترکیه با ۴ کشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..