تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید ۵میلیون تُن گندم در کشور

تا کنون در کشور ۴میلیون و ۸۲۰هزار تُن گندم در مراکز دولتی و حدود ۷۰۰هزار تُن گندم هم توسط کارخانجات کشور خریداری شده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان؛ دبیر اجرایی بنیاد ملی گندم‌کاران در زنجان گفت: گندمکاران استان خوزستان به تحویل یک میلیون و ۲۰۰هزار تُن گندم تاکنون رکورد دار کشور هستند. خرید ۵ میلیون تن گندم در کشور
خان محمدی افزود: امسال پرداخت‌ها به روز انجام می‌شود و همین رویه موجب افزایش رغبت کشاورزان برای تحویل گندم به دولت شده است.

وی گفت: امسال بنابر پیش بینی‌ها ۱۴میلیون تُن گندم از استان‌های مختلف خریداری خواهد شد و برداشت‌ها هم به تدریج از خردادماه آغاز شده است.

سطح کشت گندم حدود ۶میلیون هکتار است که حدود ۲میلیون هکتار آن به صورت گندم آبی و ۴میلیون هکتار گندم به صورت دیم کشت می‌شود.

در استان زنجان هم حدود ۴۵۰هزار تُن قرار است گندم برداشت شود که سهم شهرستان خدابنده بیش از ۲۰۰هزار تَُن است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید ۵میلیون تُن گندم در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..