تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری عامل فوت دختر۶ساله بروجردی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان از فوت دختر بچه ۶ ساله بروجردی و دستگیری عامل آن در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" رضا شیراوژن" اظهار داشت : بر حسب اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد دختر بچه ای ۶ ساله در محله ای از بروجرد ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت .

این مقام انتظامی افزود : در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد ، دختر بچه ۶ ساله ای ناپدید شده و جسد وی پس از گذشت ۵ ساعت در کوچه محل زندگی متوفی رها شده است .

سرهنگ شیراوژن ادامه داد : با هماهنگی مقام قضائی، ماموران پلیس در سریعترین زمان ممکن با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی، خودرو ایی که با این کودک تصادف کرده بود را شناسایی کردند که بلافاصله راننده به همراه پسر ۱۸ ساله اش دستگیر شدند.

وی گفت: در بازجویی های اولیه با وجود قراین و مستندات پلیس، پسر متهم اقرار و عنوان کرد پدرم با خودرو، متوفی را زیر گرفته و فوت وی به علت تصادف بوده است .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان در پایان با بیان اینکه متهمان در اجرای دستور مقام قضائی به منظور تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند، گفت : اخبار منتشر شده در فضای مجازی موجب تشویش اذهان عمومی است و نیروی انتظامی با این قبیل افراد به شدت برخورد می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری عامل فوت دختر۶ساله بروجردی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..