تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگی آرام و بی‌دغدغه حق بازنشستگان است

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا محمد شریعتمداری در نشستی مشترک با کانون صنفی بازنشستگان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه که به منظور رفع مشکلات بازنشستگان و شنیدن دغدغه‌های آن‌ها در مجموعه فرهنگی، ورزشی تلاش برگزار شد، افزود: تلاش‌های ما در وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی همواره بر این بوده که مسیر بهبود شرایط زندگی برای این عزیزان هموار شود.

وی به تشریح اقدامات دولت تدبیر و امید در راستای افزایش حقوق، همسان‌سازی و رفاه بازنشستگان پرداخت و گفت: به رغم تمامی موانع، تلاش شد گام‌های اساسی برای حل مشکلات و مسائل این عزیزان برداشته شود.

دراین نشست غلامرضا پناه - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی - ضمن تکریم و تجلیل از بازنشستگان اظهارکرد: خدمت به این عزیزان در جامعه اسلامی ارزش محسوب می‌شود و بیش از همیشه باید در راستای رفع دغدغه‌های مهم آنان قدم برداشت و مشکلات معیشتی را برطرف کرد.

وی با قدردانی از رویکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حمایت‌های نقدی و غیر نقدی به رغم وجود بودجه مستقل گفت: برنامه وزارتخانه بهره‌گیری از امکانات و منابع موجود برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به بازنشستگان است.

به گزارش سایت وزارت رفاه، پناه در پایان اظهارکرد: دراین راستا خدمات مختلفی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و رفاهی نظیر امکانات درمانی مناسب، هتل‌ها، استراحتگاه‌ها و پرداخت‌های نقدی و غیر نقدی به بازنشستگان در سطح وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی فراهم شده است همچنین در قدم بعدی به موضوع حقوق و معیشت این عزیزان به‌طور جدی‌تر پرداخته می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگی آرام و بی‌دغدغه حق بازنشستگان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..