تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرعامل آئودی: خودروسازان آلمانی به زودی به تسلا خواهند رسید

نشریه آلمانی فوکوس (Focus) چندی پیش مناظره‌ای بین مارکوس سودر (Markus Söder) نخست وزیر باواریا و مارکوس دوئسمن (Markus Duesmann) مدیرعامل آئودی ترتیب داده بود. بخشی از این مناظره جالب به بازار خودروهای برقی و وضعیت برندهای آلمانی در برابر تسلا اختصاص داشت.

تردیدی نیست که در حال حاضر تسلا در بازار اتومبیل‌های الکتریکی پیشگام بوده و بقیه خودروسازان در تعقیب آن هستند. به گفته آقای دوئسمن برتری این شرکت آمریکایی زیاد ادامه‌دار نخواهد بود، چرا که شتاب پیشرفت آئودی بسیار بالا است. مدیرعامل آئودی پا را فراتر نهاده و گفته در رابطه با تکنولوژی‌ باتری‌های لیتیومی، تسلا جلوتر از بقیه نیست.

مارکوس دوئسمن مدیرعامل آئودی

این قسمت از صحبت‌های آقای دوئسمن با نظرات باب لوتز (Bob Lutz) کاملا همخوانی دارد. آقای لوتز پیش‌تر در این مورد گفته بود تسلا برتری خاصی نسبت به رقبای خود ندارد، زیرا آنها نیز می‌توانند پک باتری مشابهی تولید کنند. بد نیست بدانید آقای لوتز سابقه فعالیت به عنوان مدیر رده‌بالا در سه شرکت فورد، کرایسلر و جنرال موتورز را در کارنامه داشته و جزو کارشناسان برجسته جهان خودرو محسوب می‌شود.

باب لوتز در کنار ایلان ماسک

مشخص نیست که آقای دوئسمن با علم به دستاوردهایی که قرار است در همایش موسوم به «روز باتری تسلا» (Tesla Battery Day) معرفی شوند، عقاید خود را مطرح کرده یا خیر؛ شاید هم مدیرعامل آئودی این دستاوردها را مثل برخی از گفته‌های قبلی ایلان ماسک همراه با مبالغه می‌داند و اعتقاد دارد که به این زودی‌ شاهد عملی شدن آنها نخواهیم بود.

با توجه به اینکه همایش روز باتری تسلا چند بار به تعویق افتاده، می‌توان گفت که فعلا حق با آقای دوئسمن است. نکته تامل‌برانگیز دیگر اینکه شرکت‌هایی مثل SVolt و CATL به پیشرفت‌های شگرفی در زمینه باتری دست یافته و هر موقع که لازم باشد، می‌توانند باتری یک میلیون کیلومتری خود را به آئودی بفروشند.

آئودی

احتمالا به خاطر توافقات اولیه با این شرکت‌ها است که مدیرعامل آئودی با اعتماد بنفس زیادی از رقابت با تسلا سخن می‌گوید. جالب اینکه آقای سودر هم ضمن تمجید از ایلان ماسک، افزوده ژرمن‌ها به لطف مهندسی بالای خود می‌توانند در بازار خودروهای الکتریکی پیشتازی کنند.

آنطور که شواهد و قرائن نشان می‌دهند در آینده نزدیک شاهد یک رقابت تمام‌عیار خواهیم بود، رقابتی که در یک سوی آن خودروسازان آلمانی و در سوی دیگر تسلا حضور خواهد داشت. آیا تسلا و ایلان ماسک خواهند توانست با این غول‌ها رقابت کنند؟ نظر شما در این باره چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرعامل آئودی: خودروسازان آلمانی به زودی به تسلا خواهند رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..