تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجام بیش از یک هزار مورد بازرسی از بازار‌های کردستان

محمد دره وزمی رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد دره وزمی رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان از کشف ۱۱۵ مورد تخلف در این بازرسی ها خبر داد و گفت: در  این  رابطه ۸۳ فقره پرونده برای واحد‌های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

او افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت می باشد که در این پرونده‌ها در مجموع ۲ میلیاردو ۲۹۸ میلیون و ۴۸۰ هزار ۶۱۲ ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان ۱۵۱ مورد گزارش مردمی دریافت ودر رسیدگی به آن‌ها ۲۰ مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

دره وزمی در پایان یادآور شد:شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش دهند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجام بیش از یک هزار مورد بازرسی از بازار‌های کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..