تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلمب دو واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی غیرمجاز در سقز

پلمب

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، علی بابائیان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سقز گفت: در راستای حفظ بهداشت فرآورده‌های خام دامی و سلامت مصرف کنندگان،در بازرسی از دو واحد عرضه توسط بازرسان بهداشتی شبکه دامپزشکی شهرستان سقز، مقدار ۲۵۵ کیلو گرم گوشت مرغ و آلایش مرغی تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف کشف و ضبط شد.

او افزود: پس از انجام مراحل اداری نسبت به معدوم سازی این مقدار گوشت تاریخ مصرف گذشته   اقدام شد.

رئیس شبکه دامپزشکی سقز گفت با توجه به اینکه تخلف یاد شده قبلا نیز توسط این دو واحد تکرا شده بود بنابراین  با شکایت این شبکه به مراجع قضایی، دو واحد عرضه کننده فرآورده‌های خام دامی پلمب شدند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلمب دو واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی غیرمجاز در سقز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..