تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو از رکورد مسی عبور کرد

رونالدو از رکورد مسی عبور کردبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم یوونتوس بامداد امروز مقابل میلان در هفته سی و یکم «سری آ» با نتیجه چهار بر دو شکست خورد. در این دیدار گل دوم یوونتوس را کریستیانو رونالدو به ثمر رساند و توانست از رکورد گلزنی لیونل مسی در مسابقات باشگاهی عبور کند.

رونالدو با گلی که وارد دروازه میلان کرد موفق شد به رکورد ۴۴۲ گل برسد (لیگ برتر (۸۴)، لالیگا (۳۱۱) و سری آ (۴۶)) و با عبور از لیونل مسی (۴۴۱)، به تنهایی رکورددار گلزنی در تاریخ پنج لیگ معتبر اروپایی باشد.

رونالدو همچنین در ۱۷ دیدار اخیرش در ترکیب یوونتوس یا گلزنی کرده یا پاس گل داده است.

بیشتر بخوانید :

میلان ۴ - یوونتوس ۲/توفان ۵ دقیقه‌ای روسونری اقتدار بانوی پیر را شکست

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو از رکورد مسی عبور کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..