تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه نان سایا

طرز تهیه نان سایا

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه نان سایا را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم:

آرد سفید قنادی ۱ کیلو ⁦

⁩شیر ولرم ۲ پ ⁦

⁩ماست نصف پ ⁦

⁩نمک ۱,۵ ق م ⁦

⁩بکینگ پودر ۱ ق غ برای مالیدن به لایه خمیر:⁦

⁩ کره ۱۲۵ گرم⁦

⁩ روغن مایع ۱,۴ پ برای رویه⁦

⁩ تخم مرغ ۲ عدد

بیشتر بخوانید

⁦⁩طرز تهیه
⁦‌در ظرفی شیر و نمک و ماست و بکینگ پودر بریزید مخلوط کنید و آرد رو هم اضافه کرده خب مخلوط کنید و ورز دهید تا خمیر نرمی به دست آید، خمیر رو خوب بپوشونید در محیطی ۱۰ الی ۱۵ دقیقه استراحت دهید و بعد به هشت قسمت تقسیم کنید و هر کدام را با وردنه به اندازه سینی فر باز کنید کره رو آب کنید و روغن رو با کره مخلوط کنید و برای ۴ لایه یعنی برای هر لایه روغن و کره بمالید هر دفعه که کره مالیدین خمیر رو با دستتون از کناره‌ها باز کنید هر دو خمیر به دست آمده رو هر کدومش از کنارش شروع کنید رول کردن (خمیر هر چقدر نازک باشد بهتر است)، و بعد از اینکه رول کردین خمیر رو به شکل گل یا همون حلزونی در بیارید در خودش بپیچید، روی خمیر هارو با پاکت بپوشونید و یک ساعت در محیطی گرم استراحت دهید، و بعد از اون یکی از خمیر هارو برداشته در سینی فر کاغذ روغنی پهن کنید و خمیر رو روش گذاشته و با دستتون کمی روش فشار دهید وردنه هم در آخر گرد باز کنید فقط هم با دستتون و هم با وردنه زیاد روش فشار ندهید فقط در حد لمس کردن، روش با فرچه تخم مرغ مالیده فر رو از قبل گرم کنید با دمای ۲۰۰ درجه در فر بپزید.

نوش جونتون

منبع: khalaagh bashi

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه نان سایا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..