تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موسیقی متن فیلم به سوی ستارگان Ad Astra

مکس ریشتر، (Max Richter) آهنگساز فیلم به سوی ستارگان، آهنگ اول از آلبوم موسیقی متن فیلم به سوی ستارگان (Ad Astra) به نام To The Stars، را به زیباترین شکل، با سکانس ابتدایی و نگاه متحیر برد پیت (Brad Pitt) به سوی ستارگان، پیوند میده.

آلبوم موسیقی متن فیلم به سوی ستارگان با همراهی نیلس فرام (Nils Frahm) و لورن بالف (Lorne Balfe)، محصول سال 2019 و به کارگردانی جیمز گری (James Gray)، در بخش بهترین میکس صدا، نامزد دریافت جایزه ی اسکار 2020 شد.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر، دانلود و پخش آنلاین در ادامه همراه رسانه موسیقی بی کلام جاست موزیک باشید.

کاور اورجینال البوم موسیقی فیلم به سوی ستارگان AD ASTRA موسیقی فیلم به سوی ستارگان Ad Astra

رَقصِ روح نوازِ ملودی های موزیک متنِ فیلم به سوی ستارگان، در سَردی و تاریکی و سُکوتِ فضا، با شخصیتِ افسرده و درونگرای روی مک براید با بازی بی نظیرِ برد پیت و مونولوگ های تلخ از ذهنیاتِ او، ادغام میشه.

آهنگ هایی که قدم به قدم با شخصیت اصلی فیلم متغییر میشه.

لورن بالف، که در آلبوم موسیقی متن فیلم به سوی ستارگان با مکس ریشتر همکاری کرده، پیشتر هانس زیمر (Hans Zimmer)، را در موسیقی متن فیلم بتمن: شوالیه تاریکی برمیخیزد و موسیقی متن فیلم دزدان دریایی کارائیب : صندوقچه مرد مرده همراهی کرده بود.

نقطه قوت فیلم به سوی ستارگان، بدون شک، موسیقی بی کلام فیلم و بازی استثنائیِ برد پیت است.

مکس ریشتر - آهنگساز فیلم به سوی ستارگان

مکس ریشتر – آهنگساز فیلم به سوی ستارگان

مکس ریشتر Max Richter

این آهنگساز بریتانیایی، متولد مارس 1966 میلادی در آلمان، مدتی در ایتالیا شاگرد آهنگساز ایتالیایی، لوچیانو بریو (Luciano Berio)، بود.

وی دانش آموخته ی آکادمی سلطنتی موسیقی در لندن است.

وی تاکنون برای فیلم ها و سریال های مختلفی آهنگسازی کرده که شاید معروف ترین آنها، موسیقی متن فیلم جزیره شاتر (Shutter Island) است که شما عزیزان میتوانید از رسانه ی موسیقی بی کلام جاست موزیک این آلبوم موسیقی را تهیه کنید.

مختصر از فیلم به سوی ستارگان Ad Astra

فیلم با نام لاتین Ad Astra به معنای به سوی ستارگان، درباره ی فضانوردی بنامِ روی مک براید با بازی برد پیت است که برای یافتن پدرش که سال ها پیش در ماموریتی به سیاره ی نپتون سفر کرده بود تا نشانه ای از زندگیِ موجودات دیگر بیابد، راهی سفری هرچه دورتر از خورشید میشود و …

لیست قطعات آلبوم موسیقی فیلم به سوی ستارگان:

01. To The Stars
02. Encounter
03. Cosmic Drone Gateway
04. I Put All That Away
05. A Trip To The Moon
06. Terra Incognita
07. Ex Luna Scientia – Requiem
08. Journey Sequence
09. The Rings Of Saturn
10. The Wanderer
11. Erbarme Dich
12. Forced Entry
13. Preludium
14. Resonantia
15. Let There Be Light
16. Ursa Minor – Visions
17. Event Horizon
18. Musurgia Universalis
19. You Have To Let Me Go
20. Tuesday (Voiceless)
21. Opening
22. Briefing
23. Space Journey
24. Rover Ride
25. Pirate Attack
26. Orbs
27. Underground Lake
28. Trip To Neptune
29. Says




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موسیقی متن فیلم به سوی ستارگان Ad Astra»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..