تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین رستوران‌های غرب تهران

برترین‌ها: برای آنکه بتوانید برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی و صرف یک وعده غذایی لذیذ و دلچسب رستوران مناسبی را انتخاب کنید می‌توانید به تفکیک هر محله رستوران‌های برتر از نظر کاربران را شناسایی کنید. با این کار می‌توانید به یک بررسی و مقایسه همه‌جانبه رسیده و در نهایت نیز به انتخابی درست و هوشمندانه دست یابید. پیشتر در مطلبی به معرفی بهترین رستوران‌های شمال تهران پرداخته بودیم، اینبار در این مطلب با شما هستیم تا به موضوع بهترین رستوران‌های غرب تهران بپردازیم و شما را با هر کدام از آن‌ها آشنا کنیم.

۱. سفره‌خانه سنتی امپراطور تهران

بهترین رستوران‌های غرب تهران

سفره‌خانه سنتی امپراطور تهران به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های غرب تهران در خیابان اشرفی اصفهانی قرار گرفته و برای کسانی که به محیط‌های سنتی علاقه دارند انتخاب خوبی به حساب می‌آید. فضای دلنشین این رستوران سنتی در کنار منوی کامل و غذای باکیفیت مجموعه قابل قبولی را شکل داده که در کنار موسیقی زنده امکانی را فراهم می‌کند تا مشتریان بتوانند ساعات خوبی را در آن سپری کنند و لحظات خوبی را به جا بگذارند.

شماره تلفن سفره‌خانه سنتی امپراطور: ۴۴۸۳۳۸۴۳ آدرس: بلوار اشرفی اصفهانی، بالا‌تر از نیایش، کوچه چهارم، پلاک ۲

۲. سفره‌خانه شب‌های سرو تهران

بهترین رستوران‌های غرب تهران

یکی دیگر از سفره‌خانه‌های خوب غرب تهران سفره‌خانه شب‌های سرو تهران است. این رستوران همیشه به عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین رستوران‌های منطقه سعادت‌آباد شناخته می‌شود و فضای سنتی زیبا به همراه غذا‌های خوشمزه و لذیذ آن ترکیب خوبی از ویژگی‌های یک رستوران ایده آل را شکل می‌دهد.

شماره تلفن سفره‌خانه سنتی شب‌های سرو: ۲۲۳۵۳۹۸۵ – ۲۲۰۸۴۴۸۳ آدرس: سعادت‌آباد، چهارراه سرو، نبش شمال شرقی، پلاک ۷۹، رستوران سنتی شب‌های سرو

۳. رستوران دُره تهران

بهترین رستوران‌های غرب تهران

این رستوران هم به واسطه برخورداری از دستور پخت اصیل خود می‌تواند خاطره صرف یک وعده غذایی لذیذ را در ذهن شما و دوستان و یا خانواده‌تان به جا بگذارد. این رستوران معمولاً به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی شناخته می‌شود که می‌خواهند ساعاتی را برای یک دورهمی دوستانه سپری کنند.

شماره تلفن رستوران دره: ۲۲۳۸۴۱۷۳ آدرس: سعادت‌آباد، چهارراه سرو غربی، خیابان بخشایش، خیابان ۱۷، پایین‌تر از بیمارستان عرفان، ساختمان عرفان، پلاک ۵۴

۴. رستوران ایتالیایی پینار تهران

بهترین رستوران‌های غرب تهران

یکی از جدیدترین و در عین حال باکیفیت‌ترین رستوران‌های ایتالیایی منطقه غرب تهران رستوران ایتالیایی پینار تهران است که در محله بلوار فردوس واقع شده است. این رستوران با طبخ غذا‌های ایتالیایی باکیفیت و لذیذ، گزینه خوبی برای گردهمایی و دورهمی‌های شما خواهد بود. نکته مهمی که باید در رابطه با رستوران ایتالیایی پینار متذکر شویم است که رعایت بهداشت عمومی پخت غذا در این رستوران بسیار مشهود بوده و به همین دلیل نیز می‌تواند خیال شما را به مراتب راحت‌تر کند.

شماره تلفن رستوران ایتالیایی پینار: ۴۴۹۷۹۰۳۸

آدرس: آریاشهر، بلوار فردوس شرق، چهارراه وفا آذر، رستوران پینار

۵. رستوران تانجیا تهران

بهترین رستوران‌های غرب تهران

رستوران تانجیا تهران که یک رستوران مراکشی باکیفیت در بلوار عدل شمالی است به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های غرب تهران شناخته می‌شود. محیط گرم و دوستانه این رستوران در کنار غذا‌های متنوع، متفاوت و البته لذیذ آن می‌تواند حس خوب و رضایت بخشی را در وجود شما ایجاد کند. علاوه بر این طراحی دکوراسیون این رستوران نیز که به سبک مراکشی صورت گرفته تجربه متفاوت‌تری را برایتان شکل داده و حس و حال یک ماجراجویی جذاب را زنده می‌کند. توصیه ما این است که اگر به دنبال محیطی گرم و دوستانه همراه با غذا‌هایی متفاوت و جذاب هستید حتماً به رستوران تانجیا تهران سر بزنید.

شماره تلفن رستوران مراکشی تانجیا: ۴۶۰۱۵۴۶۹ آدرس: میدان پونک، خیابان میرزا بابایی، بلوار عدل شمالی، تقاطع نیایش

۶. رستوران کاوالی تهران

بهترین رستوران‌های غرب تهران

یکی از لوکس‌ترین گزینه‌ها در میان بهترین رستوران‌های غرب کشور رستوران کاوالی تهران است. وسعت ۴۰۰ مترمربعی این رستوران در دو طبقه آن را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای قرار‌های رسمی و کاری تبدیل کرده و لحظات متفاوتی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. از دیگر ویژگی‌های این رستوران می‌توانیم به فضای جذاب با معماری اروپایی و مجلل آن اشاره کنیم که موقعیت خوبی را برای دورهمی‌های دوستانه‌تان فراهم خواهد آورد. این رستوران علاوه بر برخورداری از موسیقی زنده و منوی جذاب و کامل، دارای پارکینگ اختصاصی، فضای VIP و... نیز هست و به همین دلیل نیز می‌توان آن را در میان لیست بهترین رستوران‌های غرب تهران جای داد.

شماره تلفن رستوران کاوالی: ۲۲۱۱۴۹۷۶ آدرس: سعادت‌آباد، یادگار امام جنوب، فرحزاد شمالی، پلاک ۲۵

۷. رستوران نارنج طلایی

بهترین رستوران‌های غرب تهران

یکی دیگر از پیشنهادات ویژه در لیست بهترین رستوران‌های غرب تهران رستوران نارنج طلایی است. این رستوران که در محدوده شهرک غرب و بلوار فرحزادی قرار گرفته در واقع یک کافه رستوران باکیفیتی است که می‌توانید با خیال راحت روی آن حساب کنید. منوی کامل و جذاب این رستوران در کنار برخورداری از فضای VIP و همین‌طور وای فای رایگان مجموعه کاملی از یک رستوران ایده آل و خوب را شکل می‌دهد.

شماره تلفن رستوران نارنج طلایی: ۸۸۳۸۵۴۰۰ آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان عباسی اناری، مجتمع تجاری و اداری آریا، طبقه ۶، کافه رستوران نارنج طلایی

۸. رستوران شکوفه تهران

بهترین رستوران‌های غرب تهران

این رستوران نیز به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های غرب تهران در منطقه فرحزاد قرار دارد و انتخاب ایده آلی برای دورهمی‌های دوستانه و صمیمی به شمار می‌رود. سقف جذاب و زیبای این رستوران در کنار محیط دلنشین آن باعث شده که فضای کلی رستوران به دل بنشیند و ساعات خوشی را برایتان به ارمغان آورد. در کنار این وجود گل و گیاهان بسیار در فضا نیز طراوت و شادابی بسیاری را ایجاد کرده و باعث شده که لذت صرف غذا‌های خوشمزه و لذیذ به مراتب افزایش پیدا کند.

شماره تلفن رستوران شکوفه: ۲۲۳۵۴۹۶۲ آدرس: یادگار شمال به جنوب، ۱۰۰ متر پایین‌تر از خیابان فرحزاد

منبع: seeiran




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین رستوران‌های غرب تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..