تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمبود اعتبار برای تکمیل موزه دفاع مقدس لرستان

معاون استاندار لرستان گفت: بخشی از مشکلات پروژه موزه دفاع مقدس استان مربوط به کمبود اعتبار بوده که شرایط فعلی خزانه و محدودیت‌های مالی موجب کندی روند تکمیل آن شده است.

به گززارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمود ثمینی امروز   در بازدید از پروژه موزه دفاع مقدس شهرستان خرم آباد روند عملیات اجرایی این پروژه را قابل قبول ارزیابی کرد.

وی گفت: بر اساس دستورالعمل‌ها و آئین نامه‌های ابلاغی در خصوص حفظ آثار و ارزش‌های جنگ و شهدا، هماهنگی‌های لازم مبنی بر تکمیل و ساخت موزه دفاع مقدس انجام شده است.

معاون استاندار لرستان با اشاره به پیشرفت مناسب پروژه، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی مسئول، مکلف هستند در چهارچوب قانون وظایف خود برای اجرای پروژه را به انجام برسانند.

ثمینی تصریح کرد: بخشی از مشکلات این پروژه مربوط به کمبود اعتبار است که شرایط فعلی خزانه و محدودیت‌های مالی موجب کندی روند تکمیل آن شده است.

وی ضمن اشاره به بهره گیری از اعتبارات ملی و استانی برای پروژه موزه دفاع مقدس گفت: بخشی از اعتبارات این پروژه ملی و بخش دیگر آن استانی است که باید تلاش شود بالاترین بهره گیری از اعتبارات ملی در راستای تکمیل پروژه صورت پذیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمبود اعتبار برای تکمیل موزه دفاع مقدس لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..