تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غربالگری کرونا برای ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر از جانبازان

خبرهایی از بنیاد شهید

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید از اجرای طرح غربالگری کرونا برای ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر از جانبازان دارای ریسک بالای بیماری خبر داد. ​

غربالگری کرونا برای ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر از جانبازانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از ایثار، دکتر محمد اسماعیل علی‌پور با بیان اینکه ۱۴۶۰۰ نفر از جانبازان دارای ریسک بالای بیماری از نظر ابتلا به بیماری کووید_۱۹ (کرونا) مورد غربالگری قرار گرفته‌اند، گفت: در این طرح با همکاری بیمه دی با تمام این عزیزان به‌صورت تلفنی تماس برقرار شد و پرسشنامه مربوط به علائم کووید_۱۹ به صورت کامل از ایثارگران و خانواده‌های آنان پرسیده شد.

وی افزود: تیم بررسی به منزل جانبازانی که در این طرح دارای علائم بیماری بودند اعزام شده است و در این مرحله ضمن ارزیابی درجه حرارت بدن و میزان اکسیژن خون، آزمایش کرونا نیز از این عزیزان به عمل آمده است.

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ادامه‌دار بودن اجرای این طرح گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با بیمه دی سایر ایثارگران گروه‌های پرخطر نیز در این طرح تحت غربالگری قرار خواهند گرفت.

علی‌پور در انتها خاطرنشان کرد: از تمام جانبازان و ایثارگران عزیزی که هدف اجرای این طرح هستند خواهشمندیم همکاری‌های لازم را با افراد تماس‌گیرنده و تیم اعزامی جهت کنترل علائم و انجام آزمایش به عمل بیاورند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد

 لزوم ادامه تلاش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران برای حل مشکل ایثارگران 

به گزارش «ایثار»؛ سعید اوحدی امروز دوشنبه در یازدهمین جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ابراز خرسندی رییس جمهور از امضای تفاهم‌نامه میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت راه و شهرسازی به‌منظور تأمین ۲۰ هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های شاهد و ایثارگران در نشست روز گذشته هیئت دولت، گفت: آقای روحانی در این جلسه حداکثر خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر را وظیفه مسلم و مهم همه مسئولان دانست.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: رضایت رییس جمهوری نشان می‌دهد که خوشبختانه تلاش‌های ما اثربخش بوده و ان شاء الله با روحیه جهادی و تلاش مضاعف همین مسیر را ادامه خواهیم داد تا بتوانیم هرچه سریع‌تر در همه حوزه‌ها به‌خصوص حوزه مسکن مشکلات ایثارگران را برطرف سازیم. همچنین با توجه به اهتمام رییس جمهوری در این زمینه، گزارش فعالیت‌های حوزه مسکن به‌صورت ماهانه به ایشان ارائه خواهد شد.

معاون رییس جمهور در خصوص ایجاد اشتغال برای ایثارگران نیز گفت: در این حوزه نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است. برابر قانون تمام استخدام‌ها در دستگاه‌های دولتی باید در قالب مجوز سازمان امور اداری و استخدامی و با رعایت سهمیه ایثارگران باشد. همچنین لازم است از ظرفیت‌های بخش خصوصی نیز به‌خوبی استفاده شود، چنانچه در حال حاضر یک بخش خصوصی پیش‌قدم استخدام ۵۰۰ فرزند شهید شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تأکید بر اینکه آیین‌نامه‌های قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران باید در کارگروهی به محوریت معاونت حقوقی آماده شود، خطاب به مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مجموعه مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در حال تلاش برای خدمات‌رسانی به ایثارگران هستند. این عزیزان باید در کار‌های خود مدیریت جهادی، انضباط مالی و اداری، جهش تولید، خلاقیت، پیگیری مداوم و دوری از روزمرگی را مدنظر قرار دهند.

محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد و عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه به ترتیب به ارائه گزارش‌هایی از آخرین وضعیت کارگروه مسکن بنیاد و کارگروه بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداختند.

همچنین حمیدعلی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز گزارشی از آخرین وضعیت مرکز فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی بقیه‌الله (عج) تهران بزرگ ارائه کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غربالگری کرونا برای ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر از جانبازان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..