تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در مورد فضای ابری کلود Service Space بیشتر بدانید

اگر به دنبال فضای ابری کلود برای هاست وب سرویس های خود هستید serverspace.us یکی از شرکت های بین المللی پیشرو در این زمینه است،این شرکت خدمات گوناگونی مثل هاستینگ ، خدمات برنامه نویسی و توسعه سرویس ، سرویس های وی دی آی و وی پی اس را میتواند برای شما فراهم کند. از جمله ویژه های سرویس Service Space میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

Server Space Cloud serviceServer Space Cloud service قیمت مناسب

قیمت سرویس های شرکت Service Space به آدرس https://serverspace.us/ نصبت به رقبا ، کاملا رقابتی است و میتوان گفت بسیار به صرفه برای کسب کار های کوچک تا بزرگ مناسب هستش.

سرویس های متنوع

سایت Service Space میتواند نیاز شما را به سرویس ها مختلفی که برای شرکت یا استارت آپ خود نیاز دارید را به صورت یکجا حل کند. این شرکت سرویس بسیار متنوعی دارد و میتوان گفت تقریبا شما را بی نیاز میکند.

ارایه فضای ابری یا کلود

فضای ابری یک روش بسیار تازه در دنیای پردازش است که در آن منابع سرویس ها به آسانی قابل گسترش و مجازی شده است. محوریت این مدل، سرویس‌دهی به کاربر بر اساس تقاضا است و در صورتی که تقاضا بالا بروید به راحتی می توانید منابع تون رو گسترش بدید.

آپ تایم ۹۹.۹ درصد

این شرکت آپ تایم ۹۹.۹٪ سرویس های شما را گارانتی میکند، و این به این معنی هست که دیگر شما نباید نگران داون شدن سرویس خود باشید و فقط کافیه به فکر توسعه و پیشرفت سرویستون باشید.

کنترل پنل ساده

محیط کاربری و مدیریت سیستم و سرویس ها بصورتی طراحی شده که شما خیلی راحت میتونید از سرویس های مختلف خود استفاده کنید و اونها رو مدیریت کنید.

توضیحات انگلیسی:

Serverspace is an ideal online Сloud IT infrastructure rental service. Serverspace that provides affordable cloud services, VPS/VDS, SSL, free DNS Service

affordable cloud services, VPS/VDS, SSL, free DNS affordable cloud services, VPS/VDS, SSL, free DNS تقویم فارسی اندروید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در مورد فضای ابری کلود Service Space بیشتر بدانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..