تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعطای تسهیلات مالی به صنوف فرهنگی و هنری

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران از اعطای تسهیلات مالی به صنوف فرهنگی و هنری آسیب دیده از کرونا خبرداد .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما / احدجاودانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم افزود : هنرمندان و اعضای صنوف فرهنگی و هنری می توانند با نام نویسی درسامانه کارا از تسهیلاتی که دولت برای آسیب دیدگان از کرونا در نظرگرفته بهره مند شوند .
وی بابیان اینکه این تسهیلات با سودکم به متقاضیان ارایه می شود گفت : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابررسی شرایط متقاضیان اقدامات لازم را برای بهره مندی هنرمندان از این تسهیلات انجام خواهد داد .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در بخش دیگری بااشاره به رتبه نخست شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم در استان تهران افزود : این شورا برای دومین سال پیاپی رتبه نخست را در بین شوراهای فرهنگ عمومی شهرستانهای استان تهران بدست آورد .
۰۰۰۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعطای تسهیلات مالی به صنوف فرهنگی و هنری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..