تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌اندازی کتابخانه تخصصی سواد رسانه و فضای مجازی در تبریز

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، رضا نورزاد مسئول نهضت سواد رسانه ای مرکز فضای مجازی بسیج آذربایجان‌شرقی در گفتگویی کوتاه با اشاره به اهمیت و ضرورت ارتقای سواد رسانه ای جامعه، از راه اندازی نخستین کتابخانه تخصصی سواد رسانه و فضای مجازی در استان خبر داد و گفت: این کتابخانه، با بیش از 200 جلد کتاب تخصصی در دفتر استانی نسرا (نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی) راه‌اندازی شده و قصد داریم در این بستر، کمبودها را جبران کرده و دسترسی سهل و آسان به کتب سواد رسانه را برای علاقمندان و مربیان سواد رسانه فراهم کنیم. 

وی افزود: این کتابخانه میتواند به مرور زمان، مرجعی تخصصی برای دانشجویان و فعالان حوزه رسانه باشد.

نورزاد با ضروری خواندن تکمیل این کتابخانه گفت: طبعاً شناسایی و جمع آموری کتاب در حوزه سواد رسانه با توجه به منابع محدود کار دشواری بوده اما با این وجود معتقدیم کتابخانه هنوز جای تکمیل دارد. از این رو از فعالان حوزه رسانه درخواست می کنیم با اهدای کتب تخصصی سواد رسانه، به توسعه آن کمک کنند. 

گفتنی است؛ علاقمندان می توانند با مراجعه به دفتر استانی نسرا واقع در خ حافظ تقاطع چمران ساختمان اداری شهید مدنی از این کتابخانه استفاده کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌اندازی کتابخانه تخصصی سواد رسانه و فضای مجازی در تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..