تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سکه کوتاه نمی‌آید/بازار طلا همچنان سر به هوا!

ساعت: 14:57 منتشر شده در مورخ: 1399/04/23 شناسه خبر: 1626425

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران:

محمدرضا نصیری از تداوم روند صعودی قیمت‌ها در بازار ارز و سکه خبر داد و گفت: قیمت سکه همچنان در کانال 10 میلیون تومانی جا خوش کرده است و در حال حاضر خیال کوتاه آمدن هم ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از  از تداوم روند صعودی قیمت‌ها در بازار ارز و سکه خبر داد و گفت: قیمت سکه همچنان در کانال 10 میلیون تومانی جا خوش کرده است و در حال حاضر خیال کوتاه آمدن هم ندارد.

وی افزود: هر مثقال طلا در بازار امروز 4 میلیون و 260 هزار تومان و هر گرم نیز در بازار با مزنه 980 هزار تومان در معاملات، محاسبه شد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: قیمت امروز سکه در بازار به 10 میلیون و 700 هزار تومان رسید.

نصیری ادامه داد: نیم سکه در بازار امروز 5 میلیون و 200 هزار تومان و ربع سکه نیز با عبور از کانال سه میلیون تومانی با نرخ 3 میلیون و 100 هزار تومان در معاملات امروز بازار طلا، خرید و فروش شد.

وی متذکر شد: هر چند تداوم افزایش قیمت در بازار طلا، در شرایط حاضر دور از از تصور نیست؛ اما اکنون زمان مناسبی برای فروش طلا و سکه برای مشتریان خانگی است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، بیان کرد: گمانه‌زنی فعالان بازار طلا از موج جدید گرانی‌ها در بازار طلا خبر می‌دهد که عمر آن بسیار کوتاه است و پس از این موج، بازار فروکش خواهد کرد و رو به پایین خواهد گذاشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سکه کوتاه نمی‌آید/بازار طلا همچنان سر به هوا!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..