تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاهد موج دوم کرونا در گلستان هستیم/به احترام کادر درمان ماسک بزنید و در اجتماعات شرکت نکنید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ هادی حق شناس ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با قدر دانی از کادر درمان استان اظهار کرد:  ما در اسفندماه با رعایتی که همه در استان گلستان انجام دادند توانستیم به سلامتی و با حداقل مرگ عزیزانمان از بحران کرونا عبور کنیم.

وی با بیان اینکه در سه ماهه بهار فرصتی بود که کادر درمانی احیا شود و یک مدت استراحت کافی داشته باشد، ادامه داد: تصور ما این بود که کل کشور مبتلا به موج دوم نخواهد شد اما همانطور همه شهروندان گلستانی می دانند کل کشور با گستردگی بیشتری دچار این بیماری کرونا شدند .

استاندار گلستان تصریح کرد: در استان گلستان تا اواخر خردادماه  وضعیت واحدهای درمانی به حالت عادی برگشته بود و تقریبا  همه شهرها وضعیت سفید داشت اما از ابتدای تیرماه استان گلستان هم مانند بقیه استان ها شاهد موج دوم بستری شدن هموطنان عزیزمان به دلیل  ویروس کرونا هستیم.

حق شناس بیان کرد: گرچه میزان مبتلایان و بستری شدگان ما قابل مقایسه با اسفندماه نیست اما به نظر می رسد اگر پروتکل های بهداشتی رعایت شودو  بخصوص ماسک نزنیم و از حضور در اجتماعات اجتناب نکنیم،  شیوع دوباره کرونا مانند اسفندماه منجر به این شود که ما عزیزانمان را ازدست بدهیم.

وی  با اشاره به اینکه در تیرماه بخش قابل توجه افراد درگیر کرونا روستاییان بود، متذکرشد: از همه مردم گلستان و شهروندان بخصوص روستاییان  خواهشمندیم  پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد کاهش تلفات باشیم.

حق شناس با بیان ممنوعیت اجتماعات بزرگ ومراسمات عروسی وعزادر استان، از مردم خواست: به احترام پزشکان و پرستاران برای جان خود ازحضور در اجتماعات کوچک نیز پرهیز کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاهد موج دوم کرونا در گلستان هستیم/به احترام کادر درمان ماسک بزنید و در اجتماعات شرکت نکنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..