تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا بهرام رادان چهره جذابی دارد؟

 

عوامل شكل‌گیری ظاهر افراد عبارت است از:
عوامل ژنتیك – عوامل اقلیمی- عوامل اجتماعی و طبقاتی

عوامل ژنتیك: مجموعه ویژگی‌هایی كه از طریق وراثت به انسان منتقل می‌شود و انسان هیچ نقشی در انتخاب و چگونگی آن ندارد. مثل آناتومی استخوان، بافت ماهیچه‌‌ای، قد،‌ رنگ پوست،‌ فرم بینی، فرم صورت، رنگ چشم، رنگ مو و…كه از طریق ژن به انسان منتقل می‌شود

.

عوامل اقلیمی و محیطی: یكی دیگر از عواملی كه در ظاهر افراد تاثیر مستقیم دارد، شرایط آب و هوایی منطقه‌ای است كه فرد در آن رشد می‌كند. به طور مثال ویژگی‌ افرادی كه در مناطق معتدل زندگی می‌كنند با افرادی كه در مناطق گرمسیری زندگی می‌كنند متفاوت است.

عوامل اجتماعی و طبقاتی: شرایط اجتماعی و طبقاتی از تاثیرگذارترین عوامل در شكل ظاهری افراد محسوب می‌شود. نحوه لباس پوشیدن، آرایش مو، ریش همه و همه متاثر از جامعه‌ است. هر یك از افراد جامعه با توجه به نوع كار،‌ تخصص و حرفه‌ای كه دارند به سمت نوعی از طراحی برای ارائه شخصیت خود در جامعه گرایش پیدا می‌كنند. در واقع هر یك از افراد جامعه خود تعیین می‌كنند كه فرم موها، ریش، سبیل و نحوه لباس پوشیدن‌شان به چه صورتی باشد.

اما چهره بهرام رادان:

1.رادان چهره‌ای متعادل دارد، به این معنا كه در اعضای چهره‌اش تناسب دیده می‌شود و از نظر چهره‌پردازی،‌ چهره متعادل چهره بیضی است كه دارای خطوط منحنی و حجم‌های كاملا مشخص است، مثل برجستگی گونه، چانه و برجستگی بالای ابروها و همچنین فك‌های مشخص. یكی از مشخصه‌های صورت این هنرمند فتوژنیك بودن چهره‌اش است.

2.هماهنگی بین رنگ مو، ریش،‌ رنگ پوست و چشمان روشن از عوامل موثر در چشم و دید بیننده است. نوع نگاه و جدی بودن ظاهر آراسته در صورت او شده است.

3.هماهنگی رنگ در پوشش این بازیگر با وسواس خاصی صورت گرفته، از مد پیروی نمی‌كند بلكه نوع لباس پوشیدنش طراحی می‌شود كه متناسب با كاراكتر و شخصیت ایشان است.

منبع: bartarinha,ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا بهرام رادان چهره جذابی دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..