تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هاشمی طبا: شیوع کرونا ادامه دار باشد، المپیکی در کار نخواهد بود

مصطفی هاشمی طبا رئیس اسبق کمیته ملی المپیک در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برگزاری المپیک توکیو در سال ۲۰۲۱ اظهار داشت: در حال حاضر با شرایط بسیار بحرانی رو به رو هستیم، شیوع بیماری کرونا به گونه‌ای است که همه چیز را تحت تأثیر قرار داده است و برگزاری المپیک منوط به از بین رفتن این بیماری است. اگر این بیماری تا زمستان امسال بر طرف نشود قطعا دیگر المپیک توکیو منتفی خواهد بود. زیرا ژاپنی‌ها خود بر روی کرونا بسیار حساس هستند.

وی افزود: در جنگ جهانی دوم هم المپیک به خاطر جنگ جهانی برگزار نشده بود. اکنون هم به دلیل بیماری جهانی شاید المپیک ۲۰۲۰ برگزار نشود.

او ادامه داد: چنانچه اگر این بیماری رفع نشده و در تاریخی که اعلام شده المپیک برگزار نشود، باید همه ورزشکاران خود را برای المپیک ۲۰۲۴ فرانسه آماده کنند تا بتوانند نتیجه خوبی در آن المپیک بگیرند.

رئیس اسبق کمیته ملی المپیک در خصوص اساسنامه کمیته ملی المپیک نیز گفت: کمیته ملی المپیک نباید خود را خیلی درگیر اساسنامه کند، اگر با مذاکرات توانست دولت را موجاب کند خوب است، اما اگر نشد بهتر است مانند قبل کار کمیته ملی المپیک را پیگیری و حل کنند. ما اساسنامه کمیته ملی المپیک را سال‌های گذشته به صورت خیلی ساده بعد از تایید مجمع کمیته ملی المپیک ثبت می‌کردیم و فعالیت خود را ادامه می‌دادیم.

هاشمی طبا خاطر نشان کرد: در حال حاضر هم کمیته ملی المپیک یا باید با دولت به توافق برسد و یا اساسنامه را پس گرفته و به روش سال‌های قبل کار خود را ادامه دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هاشمی طبا: شیوع کرونا ادامه دار باشد، المپیکی در کار نخواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..