تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل کارگروه علمی برای ورود خیرین به ساخت و تجهیز هنرستان‌ها

شکیل کارگروه علمی پژوهشی برای ورود خیرین به ساخت و تجهیز هنرستان‌هابه گزارش خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز در نشست ترویج و توسعه مراکز فنی وحرفه ای، توسعه و حمایت از کسب و کار‌های کوچک، بیان کرد: سعی بر این است تا با هدفگذاری‌های انجام شده در عرصه مدرسه‌سازی و مدرسه‌داری با رویکرد توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گام برداریم؛ چراکه تربیت نیروی انسانی زیربنای توسعه کشور است و در شرایط فعلی در برخی موارد به دلیل خلا در همین موارد در توسعه کشور مشکل داریم.

باید به سمت ساخت هنرستان پیش برویم

او با اشاره به اینکه وجود هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در تربیت جوانان برای اشتغال تاثیر گذار است، گفت: اگر نتوانیم هنرجو تربیت کنیم ایجاد اشتغال دچار مشکل خواهد شد؛ بر همین اساس باید به سمت  ساخت هنرستان‌ها پیش برویم. در شرایط فعلی نداشتن مهارت از مشکلات ما است. خیرین را به این سمت سوق می‌دهیم که اهمیت مهارت آموزی را از طریق حضور دانش آموزان در هنرستان‌ها تقویت می‌کنیم.

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز در ادامه افزود: یک موسسه خیریه در خراسان رضوی صرفا برای رشته‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش داریم.

بیشتر بخوانید

جعفری با اشاره به اینکه مشکل فضای آموزشی در کشور داریم، بیان کرد: سرانه متوسط فضای آموزشی در کشور ۵/۲ مترمربع است در صورتی که استاندارد آن ۸/۴ مترمربع باید باشد.

او تصریح کرد: به اهمیت کار فنی و حرفه‌ای برای کشور آگاه هستیم و بر همین اساس اخیرا کارگروهی علمی پژوهشی ایجاد کردیم تا خیرین مدرسه‌ساز در عرصه نرم افزاری و به ویژه در بخش تجهیز هنرستان‌های کشور اهتمام داشته باشند.

درحال کمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل کارگروه علمی برای ورود خیرین به ساخت و تجهیز هنرستان‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..