تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش متفاوت AFC به جدایی بیرانوند از پرسپولیس با طرح یک سوال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛صفحه ی فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا به جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و حضور رادوشویچ در درون دروازه ی سرخپوشان واکنش نشان داد. این صفحه ی اینستاگرامی با انتشار عکسی از رادوشویچ نوشت است: «بوژیدار رادوشویچ در فصل نوزدهم لیگ برتر ایران تا به اینجا 9 مرتبه دروازه‌ خود را بسته نگه داشته است!  او می تواند جایگزین خوبی به جای بیرانوند باشد؟!»


با جدایی علیرضا بیرانوند و پیوستن این بازیکن به باشگاه آنتورپ بلژیک، حالا بوژیدار رادوشویچ پس از چندفصل حضور در پرسپولیس، می تواند مدعی جدی شماره یک دروازه ی سرخپوشان پایتخت باشد. در همین زمینه، صفحه ی فارسی AFC نیز به نوعی نظر هواداران پرسپولیس را در خصوص رادوشویچ جویا شده است. باید دید مدیران پرسپولیس برای تعیین جانشین بیرانوند چه چاره ای خواهند اندیشید و رادو سنگربان شماره یک این تیم خواهد بود یا آنها فکر دیگری در سر دارند.

بیشتر بخوانید:رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی به سبک بیرانوند/عکس

251 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش متفاوت AFC به جدایی بیرانوند از پرسپولیس با طرح یک سوال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..