تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین جشنواره سینمایی پساکرونا برندگانش را معرفی کرد

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، «حبس» فیلمی در ژانر وحشت که در یک مدرسه روایت می‌شود، به عنوان بهترین فیلم داستانی جشنواره فیلم تایوان انتخاب شد.

داستان این فیلم سینمایی در زمان حکومت نطامی تایوان در دوره‌ای موسوم به ترور سفید روایت می‌شود. این فیلم که اقتباسی از یک بازی ویدئویی به نام «سر سپردگی» ساخته کمپانی شمع قرمز است، موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن، بهترین طراحی هنری، بهترین جلوه‌های بصری و بهترین طراحی صدا را دریافت کند.

هیئت داوران فیلم «بازداشت» را هم به عنوان اثری مهم برای تاریخ و سینمای تایوان توصیف کردند. این فیلم سال گذشته پرفروش ترین فیلم سینمایی گیشه تایوان شد و توانست پنج جایزه هم از جوایز اسب طلایی دریافت کند. نمایش این فیلم سینمایی در سرزمین اصلی چین به دلیل محتوای سیاسی ممنوع بود. یکی دیگر از دلایل این ممنوعیت آن بود که در یکی از بازی‌های ویدئویی کمپانی شمع قرمز، شی جین پینگ، رئیس جمهور کشور چین مورد تمسخر واقع شده بود.

جشنواره فیلم تایپه یکی از اولین فستیوال‌ها در جهان است که پس از کاهش کرونا، به صورت زنده در برابر مخاطبان برگزار شد. برخلاف دیگر کشور‌ها و مناطق مختلف جهان، کشور تایوان سینما‌ها را ملزم به بسته شدن نکرد، با این حال میزان مخاطبان سینمایی این کشور کاهش چشمگیری داشت.

جشنواره فیلم تایپه از ۲۵ ژوئن تا ۱۱ جولای (۵ تا ۲۱ تیر) برگزار شد و مراسم اهدای جوایز نیز در شب پایانی در سالن ژونگشان در تایپه برگزار شد.

از برندگان دیگر جوایز اصلی این جشنواره می توان به فیلمی به موضوع بسکتبال با نام «ما قهرمان هستیم» اشاره کرد که سه جایزه مهم بهترین کارگردان، بهترین فیلمبرداری و مشارکت برجسته هنری را دریافت کرد. فیلم «گانگسترها، اسکار‌ها و مردگان متحرک» نیز جایزه بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین طراحی چهره را برد.

در این مراسم مو تسو یی بازیگر معروف تایوانی برای بازی در فیلم «مستاجر عزیز» بهترین بازیگر مرد شد. گینگل ونگ هم جایزه بهترین بازیگر زن را برای بازی در «بازداشت» از آن خود کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین جشنواره سینمایی پساکرونا برندگانش را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..