تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از واگذاری سهام هپکو به شستا در حد اخبار منتشر شده مطلع هستیم / پیگیری موضوع در نشست با رئیس سازمان خصوصی سازی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی در گفتگوی اختصاصی با خبرآنلاین به این مطلب تاکید کرد و گفت: بعید به نظر می رسد این تصمیم در جلسه هیئت دولت مطرح شده باشد ، چراکه بحث واگذاری ها طبق روال معمول در سازمان خصوصی سازی عنوان می شود.
سعید فرخی از نشستی که امروز پیرامون این موضوع با رئیس سازمان خصوصی سازی خواهد داشت ، خبر داد و افزود : با توجه به اینکه پیش از این واگذاری مالکیت و مدیریت هپکو به ایمیدرو مطرح بود و اعلام هم شد ، اینکه به چه دلیل این تصمیم تغییر و احتمالا منتفی شده را در این نشست پیگیری خواهم کرد و در صورت صحت موضوع ، باید اطلاعات دقیق تر درباره آن ارائه شود .
وی تصریح کرد : اگر این تصمیم نهایی شده باشد و در روزهای آینده رسما اعلام شود ، باید نحوه و شرایط این واگذاری نیز مشخص شود و اینکه شستا به عنوان مالک جدید سهام عمده هپکو چه برنامه کاری در زمینه تولید ، تامین سرمایه در گردش و حل بخشی از مشکلات این واحد صنعتی خواهد داشت .
معاون استاندار مرکزی ادامه داد : این موضوع با جدیت از سوی مسئولان استان پیگیری خواهد شد و قطعا با مدیران شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی نیز نشستی خواهیم داشت ، تا این مسائل مشخص و تعیین تکلیف شود و موظف به انجام تعهدات خود باشد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از واگذاری سهام هپکو به شستا در حد اخبار منتشر شده مطلع هستیم / پیگیری موضوع در نشست با رئیس سازمان خصوصی سازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..