تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود PicsArt 15.1.5 - استودیو عکس قدرتمند

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه PicsArt – Photo Studio یکی از بهترین نرم‌افزارها برای ویرایش عکس در گوشی‌های اندرویدی است چرا که با قابلیت‌های فراوان آن می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به دانش خاصی عکس‌های خودتان را ویرایش کنید. 

صدها فیلتر برای تصویر، قاب‌های بسیار متنوع، افکت‌های متن، بریدن قسمتی از تصویر و تنظیم رنگ تصاویر از ویژگی‌های این برنامه فوق‌العاده است. این نرم افزار با داشتن قابلیت‌های بسیار زیاد می‌تواند به کاربران برای ویرایش فوق‌العاده یک تصویر کمک کند. شما با دانلود این نرم‌افزار می‌توانید به دنیای جدیدی قدم بگذارید که بسیاری در حال استفاده از آن هستند.

دانلود PicsArt – Photo Studio FULL 9.13.2 برای اندروید و ios ؛ ویرایش حرفه‌ای تصاویر در گوشی

ویژگی‌های نرم افزار PicsArt: وارد کردن عکس از طریق دوربین و گالری ابزار ویرایش شامل: چرخاندن، برش منظم، دستی و طبق اشکال مختلف، حالت معکوس افقی یا عمودی افزودن بالن متن در اشکال و رنگ‌های مختلف وارد کردن متن با رنگ‌ها، فونت‌ها و استایل‌های جذاب طراحی روی تصویر با قلم‌ها و امکانات فراوان اضافه کردن تصاویر و اشیاء مختلف

تصاویری از  محیط برنامه

 
 

   

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید      دانلود برای آی او اس

حجم: 59 مگابايت

نسخه: 15.1.5

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 5.0 و بالاتر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود PicsArt 15.1.5 - استودیو عکس قدرتمند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..