تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیفون ۱۲ گران‌تر از انتظار است

اپل iPhone 12, گرانتر از انتظاربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اپل سال گذشته همه ما را با اعلام قیمتی ارزان‌تر برای آیفون ۱۱ معمولی نسبت به iPhone XR غافلگیر کرد، چرا که امکانات گذاشته شده برای این گوشی نسبت به مدل تقریبا میان‌رده این شرکت بیشتر بود. البته، آیفون ۱۱ گوشی‌ نبود که تغییر اساسی نسبت به نسل قبل خود داشته باشد، اما شایعه شده است که iPhone 12 امسال قرار است دو تغییر چشمگیر نسبت به سال گذشته داشته باشد.

بیشتر بخوانید

این تغییرات پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G و استفاده از نمایشگر‌های OLED به جای LCD است. ناگفته نماند که این تغییرات باعث خواهند شد که قیمت مدل‌های پایه iPhone 12 هم نسبت به سال‌های گذشته بالاتر برود، چون هزینه تولید آن هم به شدت بالا می‌رود.

منتظر شروع قیمت iPhone 12 از ۷۴۹ دلار باشید!

اگرچه هنوز زود است که به صورت دقیق حدس بزنیم اپل با چه قیمتی گوشی‌های جدید خود را نسبت به مشخصات آن‌ها تولید می‌کند، یک تحلیلگر پیش بینی کرده است که دو تغییر ذکر شده باعث خواهد شد که این گوشی‌ها قیمت بالایی داشته باشند.

اپل iPhone 12, گرانتر از انتظار

شاید عادلانه نباشد که مدل پایه iPhone 12 را نسب به مدل پایه آیفون ۱۱ مقایسه کنیم، چون مدل سال گذشته دارای نمایشگر ۵.۴ اینچی OLED بود. اکنون، با پشتیبانی از فناوری 5G، داشتن دوربین دوگانه سلفی، ناچ کوچک‌تر و پردازنده A14 Bionic اپل، به نظر می‌رسد که قیمت مدل پایه iPhone 12 از ۷۴۹ دلار به بالا آغاز شود.

پیش بینی‌ها درباره iPhone 12 Max به این صورت است که گفته می‌شود این گوشی ۶.۱ اینچی از قیمت ۷۹۹ یا حتی، ۸۴۹ دلار آغاز خواهد شد و به مراتب هضم چنین قیمتی نسبت به ۶۹۹ دلار آیفون ۱۱ سخت‌تر خواهد بود. در نظر داشته باشید که این مدل از آیفون مانند مدل معمولی خود دارای دوربین دوگانه در پشت دستگاه خواهد بود. این در حالی است که مدل‌های iPhone 12 Pro و iPhone 12 Pro Max دوربین چهارگانه خواهند داشت که یکی از این حسگرها، اسکنر لیدار خواهد بود که از خانواده iPad Pro سال ۲۰۲۰ گرفته شده است.

سرعت 5G و کم شدن لوازم جانبی

پیش از این، خبر‌های زیادی درباره فناوری ارتباطی خانواده iPhone 12 شنیده می‌شد، اما به نظر می‌رسد که این خانواده دیگر پشتیبانی از 4G LTE را کنار گذاشته باشد و به فکر پیشرفت است. در ضمن، این خبر به گوش می‌رسد که اپل قصد دارد گوشی‌های خانواده iPhone 12 را توسط اپراتوری ارائه کند که سریع‌ترین ارتباط 5G را ارائه می‌دهد که این مسئله باعث می‌شود قیمت آن‌ها ۵۰ تا ۱۰۰ دلار بیشتر باشند.

اپل iPhone 12, گرانتر از انتظار

هرچند، تغییر قیمت گوشی‌های جدید اپل منطقی به نظر می‌رسد، اما باید در نظر داشت که خریداران اقتصادی این گوشی‌ها حتما نسبت به این تغییر قیمت واکنش نشان خواهند داد، چرا که برای یک جعبه خالی پول پرداخت می‌کنند. در هر صورت، فروش گوشی‌های اپل بدون شارژر یا هندزفری برای این است که هزینه تولید این گوشی‌ها پایین بیاید.

به هر حال، هنوز گمانه زنی‌ها درباره نسل جدید خانواده اپل زیاد است و باید منتظر ماند تا خبر‌های رسمی از شرکت اپل منتشر شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیفون ۱۲ گران‌تر از انتظار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..