تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین تجربه کارگردانی ستاره اسکندری در راه است/ شش فیلمنامه مجوز ساخت گرفتند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شورای صدور پروانه ساخت، در جلسه اخیر، با تولید شش فیلمنامه سینمایی موافقت کرد. بر این اساس، ستاره اسکندری، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون کشورمان، قرار است فیلمنامه «خورشید آن ماه» را کارگردانی کند.

فیلمنامه‌های «دومین روز پاییز» به تهیه‌کنندگی ناصر شفق مهر، کارگردانی و نویسندگی اردلان عاشوری، «خورشید آن ماه» به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی، کارگردانی ستاره اسکندری و نویسندگی سمیه تاجیک، «تئوری آلبرت» به تهیه‌کنندگی جعفر آقا باباییان، کارگردانی و نویسندگی مریم سادات‌رضوی، «احمد به تنهایی» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی حسین مهکام، «برای مرجان» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد و «لاله کبود» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی مهرشاد کارخانی، آثاری هستند که موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را دریافت کرده‌اند.

۵۷۵۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین تجربه کارگردانی ستاره اسکندری در راه است/ شش فیلمنامه مجوز ساخت گرفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..