تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تم Xbox Series X به فروشگاه ویندوز ۱۰ اضافه شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماه پیش شرکت مایکروسافت به طور رسمی تصاویر و مشخصات کنسول نسل بعدی خود را منتشر کرد. در حال حاضر شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند شرکت یوبیسافت قصد دارد کنسول بعدی خود که Xbox Series X نام دارد را در تعطیلات سال جاری میلادی وارد بازار کند، اما هنوز شرکت سازنده کنسول این خبر را به صورت رسمی تایید یا رد نکرده است. اما به تازگی شرکت مایکروسافت تصاویری با کیفیت بسیار بالا از این کنسول را در فروشگاه مایکروسافت منتشر کرده تا از این طریق گیمر‌ها بتوانند ظاهر این کنسول را با جزئیات بالا مشاهده کنند.

تم Xbox Series X به فروشگاه ویندوز ۱۰ اضافه شد

شرکت مایروسافت درباره انتشار این تم در فروشگاه خود اعلام کرده که گیمر‌ها با مشاهده تصاویر این کنسول، بخش عمده از هیجانشان کاسته خواهد شد و می‌توانند چند ماه باقی مانده تا زمان عرضه کنسول را راحت‌تر سپری کنند. همانطور که گفته شد مایکروسافت فعلا تاریخ و قیمت دقیقی از این کنسول اعلام نکرده است، اما بر اساس اطلاعات منتشر شده از این شرکت، قرار است در ۲۳ ژولای و در یک مراسم آنلاین شرکت مایکروسافت عناوین آینده این کنسول را به گیمر‌ها معرفی کند.

تم Xbox Series X به فروشگاه ویندوز ۱۰ اضافه شد

در حال حاضر تنها اطلاعات موجود درباره عناوینی که قرار است در مراسم مایکروسافت نمایش داده شود، به بازی Halo Infinite مربوط می‌شود و شرکت مایکروسافت نیز نمایش تریلری از این بازی را در مراسم آینده خود تایید کرده است؛ علاوه بر این مایکروسافت اعلام کرده که این بازی قرار است در تعطیلات سال جاری میلادی با پشتیبانی از قابلیت کراس پلی برای کنسول ایکس باکس وان و پلترفم کامپیوتر وارد بازار شود.

تم Xbox Series X به فروشگاه ویندوز ۱۰ اضافه شد

افرادی که قصد نصب تم مربوط به ایکس باکس ایکس روی کامپیوتر خود را دارند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه ویندوز ۱۰ و ورود به بخش والپیپرها، تم ایکس باکس را دریافت و نصب کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تم Xbox Series X به فروشگاه ویندوز ۱۰ اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..