تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژله فلفل دلمه‌ای + طرز تهیه

ژله فلفل دلمه‌ای + طرز تهیهبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه ژله فلفل دلمه‌ای را به شما عزیزان آموزش دهیم.

مواد لازم:
ژله موز یک بسته
ژله پرتقال یک بسته
ژله طالبی یا کیوی یک بسته
رنگ خوراکی

بیشتر بخوانید

طرز تهیه:
پودر ژله در سه رنگ فلفل دلمه‌ای را هر کدوم از این پودر ژله هارو جدا با یک لیوان آب جوش به روش بن ماری یعنی روی حرارت غیر مستقیم کاملا حل میکنیم ومیگذاریم کاملا سرد بشه وبعد از اینکه سرد شد سه چهارم لیوان شیر بهش اضافه میکنیم و درقالبمون که ته بطری نوشابه خانواده است میریزیم و در یخچال به مدت ۴ تا ۵ ساعت قرار میدهیم. دورنگ دیگر را هم باهمین روش آماده میکنیم.

منبع: آشپزباشی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژله فلفل دلمه‌ای + طرز تهیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..