تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه از لک‌های آکنه پیشگیری کنیم؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید بهترین راه برای جلوگیری از لکه‌های آکنه این باشد که با روش‌های مختلف از بروز این مشکل پوستی پیشگیری کنیم. اما چگونه؟

ضد آفتاب استفاده کنید

محصولات درمانی آکنه باعث می‌شوند پوست نسبت به اشعه ماوراء بنفش حساس‌تر باشد، بنابراین اگر با جوش‌های صورت درگیر هستید بهتر است از ضدآفتاب استفاده کنید چرا که یک قدم مهم برای پیشگیری از تشدید مشکلات پوستی است.

جوش‌های صورت خود را دستکاری نکنید

دستکاری جوش‌ها و کندن جوش منجر به ایجاد جای لک می‌شود؛ بنابراین بهتر است از وسواس روی جوش‌ها دست بردارید و کمتر جوش‌های خود را از روی صورتتان بردارید.

بیشتر بخوانید

بیش از حد پوست خود را پاکسازی می‌کنید

پاکسازی دائم پوست با مواد مختلف می‌تواند نتیجه‌ای معکوس در سلامتی پوست شما داشته باشد. درواقع این موضوع به جای تاثیر مثبت بر سلامت پوست می‌تواند پوست را زخمی و ملتهب کند.

از ماسک‌های گیاهی استفاده نمی‌کنید

استفاده از ماسک‌های گیاهی و شاداب می‌تواند به پوست شما نیز کمک کند که صاف‌تر شود. شما حتی می‌توانید پوست میوه و سبزیجاتی را که روزانه می‌خورید روی پوست خود بمالید تا پوستتان شاداب‌تر شود و بنابراین نیازی نیست همیشه ماسک‌های گرانقیمت خریداری کنید.

به تغذیه خود اهمیت نمی‌دهید

خوردن فست فود‌ها و غذا‌های چرب و شور باعث می‌شود که به مرور زمان پوست شما نیز مانند ایینه‌ای از جسم عمل کرده و جوش و لک داشته باشد.

منبع: انتخاب

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه از لک‌های آکنه پیشگیری کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..