تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت و گوگل با هدف ارائه وب اپلیکشن‌های بیشتر در پلی استور همکاری می‌کنند

پشتیبانی مایکروسافت از اندروید ظاهرا به دستگاه‌های اندرویدی این شرکت همچون سرفیس دوئو محدود نخواهد بود. گزارش‌های جدید نشان می‌دهد ردموندی‌‌‌ها مشغول همکاری با گوگل هستند تا وب‌اپلیکیشن‌های پیش‌رونده‌ی (PWA) بیشتری برای عرضه در پلی‌استور توسعه دهند. اپلیکیشن‌هایی که به‌کمک PWABuilder مایکروسافت ساخته می‌شوند، با استفاده از ابزار گوگل موسوم به Bubblewrap و کتابخانه‌های مرتبط، از قابلیت‌‌های جدیدی بهره خواهند برد که از میان آن‌ها می‌توان به استاندارد جدیدی برای میان‌برهای تحت‌وب و اعلان‌های هشدار عمیق‌تر و سفارشی‌سازی جلوه‌های بصری اشاره کرد. با استفاده از قابلیت‌های جدید، وب‌اپلیکیشن‌ها رویکردی شبیه‌تر به اپلیکیشن‌های بومی گوشی پیدا می‌کنند.

همکاری مایکروسافت و گوگل به‌سود هر دو شرکت و توسعه‌دهندگان خواهد بود

مایکروسافت می‌گوید برای اجرای قابلیت‌های جدید به تغییرات و تلاش‌های چندان زیاد توسعه‌دهندگان نیاز نخواهد بود. البته احتمالا تا عرضه‌ی نهایی وب‌اپلیکیشن‌های جدید در پلی‌استور باید کمی منتظر بمانید. همکاری جدید شاید به طراحی و ساخت اپلیکیشن‌های بهتر بینجامد.

همکاری مایکروسافت و گوگل در برنامه‌های این‌چنینی عجیب نیست. قابلیت‌های جدید توسعه‌دهندگان را مجاب می‌کند بیش‌ازپیش از ابزارهای مایکروسافت استفاده کنند. به‌علاوه، گوگل نیز توسعه‌دهندگان جدید بیشتری پیدا می‌کند که وب‌اپلیکیشن‌های مناسب اندروید طراحی و تولید می‌کنند؛ وب‌اپلیکیشن‌هایی که به‌جای هدایت کاربر به اپلیکیشن‌های عمومی داخل مرورگر، رویکردی طبیعی‌تر خواهند داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت و گوگل با هدف ارائه وب اپلیکشن‌های بیشتر در پلی استور همکاری می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..