تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد/تصاویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از" روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اولین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان، امروز یکشنبه ۲۲ تیرماه در محل سالن جلسات شماره یک استانداری با حضور استاندار رئیس شورا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی دبیر شورا و سایر اعضاء شورا برگزار گردید.

علی سلحشوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، بر ضرورت اجرای قوانین اداری و استخدامی کشور در مسیر سیاست‌ های کلان دولت و نظام اداری تأکید نموده و خواستار مشارکت کلیه دستگاههای اجرایی استان در جهت زمینه ‌های تحقق اهداف برنامه جامع اصلاح نظام اداری و عملیاتی نمودن آن شدند.

سلحشوری در ادامه با اشاره به بررسی شاخص های پیشنهادی برای ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ دستگاه های اجرایی استان گفت: شورای راهبری توسعه مدیریت استان، به عنوان ستاد جشنواره شهید رجایی استان، اقدامات زیر را انجام می ‌دهد: انتخاب حداکثر ۵ دستگاه از بین دستگاههای اجرایی استان (بر اساس گروه بندی اعلام شده از سوی ستاد مرکزی جشنواره شهید رجایی) که بالاترین امتیاز را امتیاز را در مجموع دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی کسب نمایند.

 دبیر شورای راهبری توسعه مدیریت استان همچنین تصریح کرد: انتخاب حداکثر ۲ دستگاه از بین کلیه دستگاههای اجرایی استان که بیشترین درصد رشد امتیاز دو ساله را در مجموع دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی کسب نمایند.

در این جلسه، قلندر حسن پور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، شاخص ها و اقدامات برجسته برای ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ دستگاههای اجرایی استان (علاوه بر شاخص های اختصاصی و عمومی که در قالب سامانه مدیریت عملکرد دستگاه ارزیابی می شود) را نیز تشریح کرد.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد/تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..