تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخ عرضه نسخه جدید بازی فرقه قاتلین لو رفت

تاریخ عرضه Assassin's Creed Valhalla لو رفت

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با این که تنها یک روز به برگزاری مراسم Ubisoft Forward شرکت یوبیسافت باقی‌مانده است، اما شواهد از فاش شدن اطلاعات جدید و مهم عنوان Assassin's Creed Valhalla حکایت می‌کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط منابع خبری، اخیراً تبلیغی در اینستاگرام منتشر شده بود که پس از مدتی از صفحه مورد نظر پاک شد.

گفته می‌شود محتویات داخل تبلیغ مذکور از عرضه عنوان مورد انتظار Assassin's Creed Valhalla در تاریخ ۱۷ نوامبر بر روی کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه‌های شخصی خبر می‌داد. طبق اطلاعات منتشر شده، این تبلیغ که توسط حساب کاربری ایتالیایی Assassin's Creed Valhalla منتشر شد هیچ گیم پلی یا داستان جدیدی را به نمایش نگذاشت اما در آخر با نمایش تاریخ عرضه بازی پایان یافت.

تاریخ عرضه Assassin's Creed Valhalla لو رفت

بیشتر بخوانید

گفتنی است؛ تا پیش از این تمامی کاربران تنها می‌دانستند که عنوان مورد انتظار Assassin's Creed Valhalla قرار است در سال جاری عرضه شود، اما حالا با به نمایش در آمدن تاریخ عرضه رسمی، دیگر تمامی کاربران از زمان دسترسی خود به جدیدترین نسخه سری بازی‌های اساسینز آگاه هستند. متأسفانه شرکت یوبیسافت اخیراً در برنامه‌ریزی و به نمایش در آوردن عناوین خود موفق عمل نکرده است و نتوانسته تا جایی که لازم است مراسم خود را هیجان‌انگیز جلوه دهد.

اشتباهات شرکت یوبیسافت

طی مدت زمان اخیر، جدیدترین نسخه Far Cry که بازیگر معروف سریال برکینگ بد در آن نیز نقش‌آفرینی کرده است فاش شد و تصاویری از آن در اختیار کاربران قرار گرفت. پیش از این نیز ویدئویی از گیم پلی بازی Assassin's Creed Valhalla فاش شد که احتمال می‌رود در مراسم Ubisoft Forward نیز پخش شود. با فاش شدن اطلاعات مهم‌ترین عناوین یوبیسافت، این شرکت حالا هیچ دلیلی ندارد که از طریق آن کاربران را به تماشای مراسم خود دعوت کند.

گفتنی است؛ همچنان اطلاعات دقیقی از زمان عرضه دو عنوان مشهور شرکت یوبیسافت برای کنسول‌های نسل آینده منتشر نشده است و تا به حال تنها زمان عرضه بر روی کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ مطرح شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخ عرضه نسخه جدید بازی فرقه قاتلین لو رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..