تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش دو میلیاردی «شنای پروانه» / بیش از ۱۸۰ هزار نفر فیلم‌های روی پرده را دیدند

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی درباره آخرین ارقام فروش و تعداد مخاطب سینما‌ها پس از بازگشایی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: تا شب گذشته مجموع فروش فیلم ها پس از بازگشایی سینما‌ها از سه میلیارد تومان گذشت. بیشترین سهم به «شنای پروانه» تعلق داشت که فروش آن دو میلیارد تومان بود.

او افزود: فروش «خوب، بد، جلف ۲؛ ارتش سری» پس از بازگشایی سینماها به مرز یک میلیارد تومان رسید که در رتبه دوم قرار دارد و رتبه سوم برای «جهان با من برقص» است.

نجفی در پایان با اشاره به تعداد مخاطبان فیلم ها عنوان کرد: تعداد مخاطبان پس از بازگشایی سینماها بیش از صد و هشتاد هزار نفر بوده است.

گفتنی است سامانه «سمفا» در حال حاضر به عنوان سامانه بلیت فروشی و اعلام آمار فروش در سینما فعالیت می‌کند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش دو میلیاردی «شنای پروانه» / بیش از ۱۸۰ هزار نفر فیلم‌های روی پرده را دیدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..