تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با شیوع مجدد بیماری کرونا، مکمل‌های تقویت سیستم ایمنی بدن را از داروخانه آنلاین بخواهید!

 مدتی است که ویروس کرونا کل دنیا را درگیر خود کرده است و روزانه سوالات متعددی در مورد این بیماری مطرح می‌شود. دانشمندان تلاش کرده‌اند تا به برخی از این سوالات پاسخ دهند، اما هنوز در این یافته‌ها قطعیتی وجود ندارد. به همین دلیل کارشناسان سازمان بهداشت جهانی بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی تأکید می‌ورزند. در این میان، استفاده از انواع مکمل تقویت سیستم ایمنی بدن اهمیت بسیار زیادی دارد. اما بهتر است تا جایی که می‌توانید از منزل خارج نشوید. شما برای تقویت سیستم ایمنی بدن به‌راحتی می‌توانید به سایت داروخانه آنلاین بروید، مکمل‌های خود را سفارش دهید و در منزل تحویل بگیرید.

آیا کسانی که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند دوباره به این بیماری مبتلا می‌شوند؟

مقامات سازمان بهداشت جهانی در روز دوشنبه ۱۲ آوریل اعلام کردند تمامی کسانی که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و اکنون بهبود یافته اند ممکن است دوباره به این بیماری مبتلا شوند.

دکتر مایک ریان، مدیر ارشد برنامه‌های اورژانسی سازمان بهداشت جهانی، در کنفرانسی در ژنو اعلام کرد «ممکن است بعد از بهبود از این بیماری دوباره خطر عفونت وجود داشته باشد. بهتر است بگویم هنوز جواب قطعی به این سؤال ندارم!»

دکتر ماریا وان کرخو، دانشمند ارشد سازمان بهداشت جهانی، برای بررسی و تحقیق در مورد ویروس کرونا در پاسخ به این سؤال که آیا بیمارانی که واکنش آنتی بادی قوی دارند دوباره به این بیماری مبتلا می‌شوند یا خیر، بیان کرد مطالعه مقدماتی روی بیماران مبتلا به ویروس کرونا در شانگهای چین بدین نتیجه رسید که برخی از افراد مبتلا واکنش شدیدی به این بیماری نشان می‌دهند و برخی دیگر خیر! همین امر چالش بزرگی برای رسیدن به پاسخ این سؤال است!

دکتر وان کرخو می‌گوید:

این چیزی است که خود ما نیز واقعا می خواهیم بدانیم که آیا سیستم ایمنی این افراد برای همیشه در برابر این ویروس ایمن می‌شود یا خیر.

آیا این ویروس دوباره می‌تواند در بدن فعال شود؟!

ریان می‌گوید هنوز پرسش‌های زیادی در مورد این بیماری وجود دارد که آیا بعد از بهبود بیمار و هنگامی که پاسخ آزمایش او دیگر منفی می‌شود این ویروس دوباره می‌تواند فعال شود یا خیر؟!

او می‌گوید: «دلایل زیادی وجود دارند که باید در مورد فعال شدن دوباره ویروس و ابتلا به عفونت بدانیم. به‌طور کلی انواع عفونت ازطریق این ویروس به وجود می آیند. خیلی از بیماران به عفونت شدید دچار نمی‌شوند، اما عفونت‌های باکتریایی چندین بار در بدن آن‌ها عود می‌کند».

مرکز کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری در آمریکا گفته است که این سازمان در حال بررسی روی آزمایشی است تا آنتی بادی های تولیدی در بدن راپس از ابتلا به این ویروس بسنجد و ببیند آیا سیستم ایمنی بدن در برابر این بیماری ایمن شده است یا خیر.

تا به حال آزمایش‌هایی که مورد استفاده قرار گرفته‌اند تنها می‌توانند مشخص کنند که آیا فرد به ویروس کرونا مبتلا شده است یا خیر.

لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است که دنیا هنوز در مرحله حساس ابتلا به این بیماری قرار دارد که درمان قطعی برای آن وجود ندارد. تئودور آدهانوم گربریسوس، مدیر کل سازمان بهداشت جهانی در کنفرانس خبری در ژنو اعلام کرد:

سرعت شیوع ویروس کرونا بالا است و سرعت جلوگیری از انتشار آن پایین است. این امر بدین معنا است که نمی‌توان به سرعت این بیماری را کنترل کرد

تقویت سیستم ایمنی بدن

کارشناسان سلامتی همگی بر این امر اذعان دارند که سیستم ایمنی بدن را باید در این دوران قوی سازید تا بتوانید خطر ابتلا به این بیماری را کاهش دهید. پیروی از رژیم غذایی سالم بهترین کاری است که می‌توانید در این دوران انجام دهید. همچنین می‌توانید از مکمل‌های تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده کنید.

اهمیت ماسک

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است که زدن ماسک تأثیر بسیار زیادی در جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا دارد. در ابتدای شیوع این بیماری بسیاری از افراد زدن ماسک را جدی نگرفتند و همین امر سبب شد افراد زیادی به این بیماری مبتلا شوند.

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است ما برای افرادی که در قرن بیست و یکم زندگی می‌کنند هرگز زدن ماسک را اجباری نمی‌کنیم بلکه می‌گوییم زدن ماسک از جان شما و دیگران محافظت می‌کند. این شمایید که باید برای زدن ماسک تصمیم بگیرید!

ماسک n95 یکی از بهترین ماسک‌هایی است که می‌توان از ورود ویروس کووید ۱۹ به دستگاه تنفسی جلوگیری به عمل آورد. برای اطلاع از قیمت و خرید ماسک n95 به این صفحه مراجعه کنید.

برای خرید مکمل‌های تقویت سیستم ایمنی بدن از خانه خارج نشوید!

باتوجه‌به هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد خطر بالای انتشار این ویروس، بهتر است تنها برای کارهای ضروری از خانه خارج شوید. شما به‌راحتی می‌توانید انواع مکملهای مورد نیاز بدن خود مانند مکملهای تقویت سیستم ایمنی بدن، مکمل‌های تقویت قوای جنسی، مکمل‌های لاغری و رژیمی و انواع دیگر مکمل را از داروخانه آنلاین تهیه کنید.

داروخانه آنلاین با فراهم سازی بستر امن اینترتی این امکان را برای خریداران به وجود آورده است تا انواع مکمل‌های مورد نیاز خود را تنها با یک کلیلک سفارش دهند و طی ۲۴ ساعت در تهران و ۷۲ ساعت در سایر شهرستان‌ها تحویل بگیرند.

نگران نباشید! داروخانه آنلاین با ارائه توضیحات مرتبط درکنار هر مکمل اطلاعات کاملی را دراختیار شما قرار می‌دهد، مانند اینکه شما به‌راحتی بتوانید در بین قفسه‌ها بچرخید و پزشکی با حوصله تمامی خواص آن مکمل را توضیح دهید.

بنابراین با استفاده از سایت داروخانه آنلاین می‌توانید با اطمینان خرید کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با شیوع مجدد بیماری کرونا، مکمل‌های تقویت سیستم ایمنی بدن را از داروخانه آنلاین بخواهید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..