تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراف دزد انباری‌ها

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ فرهاد حیدری، رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی، دراین‌باره گفت: درپی گزارش سرقت از انباری‌ها و دوچرخه‌ها، تیمی از مأموران برای دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی دریافتند راننده یک دستگاه خودروی سواری، سرقت‌ها را به‌تن‌هایی انجام می‌دهد.

بیشتربخوانید

او افزود: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه مأموران گشت کلانتری در منطقه اکباتان با خودروی سواری با شیشه‌های دودی و پلاک مخدوش روبه‌رو شدند و به آن دستور توقف دادند. کلانتر محله آزادی با بیان اینکه مأموران پس از تعقیب و گریز کوتاهی موفق به توقف خودروی سواری شدند و راننده آن را دستگیر کردند، اظهار کرد: پس از دستگیری، متهم که مردی ۳۸ساله است، به سرقت از انباری و دوچرخه در محدوده اکباتان اعتراف و اظهار کرد تعدادی از اموال سرقتی را در مخفیگاهش پنهان کرده است. او افزود: مأموران کلانتری آزادی پس از انجام هماهنگی‌های قضائی، به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند پنج دستگاه دوچرخه، اسلحه شکاری، تعدادی ضبط خودرو و لوازم داخلی آن و کالسکه سرقتی را به دست آورند. رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی با اشاره به اینکه در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد متهم سابقه‌دار و پیش‌تر به خاطر حمل مواد مخدر روانه زندان شده است، گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرده است و تاکنون ۱۰ نفر از مال‌باختگان شناسایی شده‌اند. او اظهار کرد: متهم برای تحقیقات بیشتر با دستور مقام قضائی در اختیار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

منبع: شرق

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراف دزد انباری‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..