تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیجی‌کالا، کافه‌بازار، تپسی، فیلیمو و شیپور تا انتهای تابستان وارد بورس می‌شوند

پنج شرکت بزرگ اینترنتی کشورمان شامل دیجی‌کالا، کافه بازار، تپسی، فیلیمو و شیپور تا پایان تابستان سال جاری به بورس و فرابورس وارد می‌شوند. هفته‌ی پیش، رئیس‌جمهور کشورمان، دکتر روحانی، از وزیر امور اقتصادی و دارایی درخواست کرد شرایط ورود شرکت‌ها در حوزه‌ی اقتصاد دیجیتال به بورس را تسهیل کند و وزارتخانه‌ها نیز سهام شرکت‌های زیرمجموعه‌ی خود را در بازار بورس عرضه کنند.

به‌دنبال این موضوع، فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و دارایی، در جلسه‌ای با حضور مدیران پنج شرکت بزرگ اینترنتی، با شنیدن مشکلات شرکت‌های اینترنتی در این حوزه، زمان ورود آن‌ها به بورس را اعلام کرد. به‌گفته‌ی وزیر اقتصاد، ابتدا دیجی‌کالا، بزرگ‌ترین شرکت اینترنتی ایران، در هفته‌ی اول مرداد مرحله‌ی نخست سهام خود را عرضه می‌کند.

وزیر اقتصاد برای حل مشکل نحوه‌ی محاسبه‌ی دارایی‌های نامشهود که روند ورود استارتاپ‌ها به بورس را با تأخیر مواجه کرده، دستور داده است کمیته‌ای به‌منظور تدوین قوانین و ‌مقررات درخصوص ارزش‌گذاری دارایی‌های نامشهود تشکیل شود.

یاسر رضاخواه، مدیرعامل رایتل، نیز هفته‌ی گذشته در گفت‌وگو با پیوست، از حضور در فرابورس در سال جاری خبر داد. رضاخواه اعلام کرده بود با رسیدن اپراتور رایتل به سوددهی، درنهایت مقدمات حضور در فرابورس فراهم شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیجی‌کالا، کافه‌بازار، تپسی، فیلیمو و شیپور تا انتهای تابستان وارد بورس می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..