تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صبح شهادت حاج قاسم آمریکایی‌ها گفتند پاسخ ندهید

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اطلاع رسانی بنیاد مکتب حاج قاسم، در جدیدترین مطلب منتشر کرده، بخشی از گفت‌وگوی معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه درباره مذاکرات وزارت امور خارجه با طرف خارجی پیرامون شهادت سردار سلیمانی در کانال تلگرامی منتسب به بنیاد مکتب حاج قاسم را منتشر کرد.

روایت محسن بهاروند معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه از صبح روز شهادت شهید سلیمانی به شرح زیر است:

صبح شهادت شهید سلیمانی آمریکایی‌ها پیغام فرستادند که پاسخ ندهید

وزارت امور خارجه حدود دو یا سه ساعت پس از ترور شهید سلیمانی کار خود را شروع کرد.

وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه شش صبح روزی که این جنایت علیه ما رخ داد در وزارت امور خارجه حاضر شدند و برای پیگیری امور تقسیم‌کار صورت گرفت.

بلافاصله سفیر سوئیس به‌عنوان حافظ منافع آمریکا احضار شد.

مراتب اعتراض بسیار شدید ایران به وی ابلاغ و محفوظ بودن حق جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ به این تعرض به حاکمیت و امنیت ملی ایران به اطلاع آمریکایی‌ها رسید.

آمریکا از طریق سفیر سوئیس پیام داده بود که ایران پاسخ ندهد که بلافاصله رد شد.

اینکه خانم کالامارد به عنوان گزارشگر سازمان ملل و یک متخصص و حقوقدان بی طرف اقدام آمریکا را محکوم کند با ارزش است. این گزارش اکنون سند سازمان ملل متحد است و در آینده و تا دهه‌ها خواهد بود. ۱۳۹۹/۴/۲۱

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صبح شهادت حاج قاسم آمریکایی‌ها گفتند پاسخ ندهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..