تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل مپس محل چراغ‌های راهنمایی را در آمریکا نشان می‌دهد

گوگل مپس (Google Maps) به‌تازگی به‌صورت آزمایشی میزبان قابلیت جدیدی شده است که به‌لطف آن،‌ می‌تواند محل چراغ‌های راهنمایی را در برخی شهرهای ایالات متحده‌ی آمریکا نشان دهد. قابلیت یادشده که فعلا مختص نسخه‌ی اندرویدی گوگل مپس است، نخستین‌بار رسانه‌ی‌ Droid Life کشف کرده. به‌دنبال انتشار گزارش‌های مختلف در این زمینه، نهایتا گوگل حضور قابلیت نمایش چراغ راهنمایی را در اپلیکیشن مپس تأیید کرد.

گوگل بیانیه‌ی دراختیار رسانه‌ی ورج قرار داده و در آن گفته است: «برای اینکه به مردم کمک کنیم هنگام رانندگی در جاده از همه‌چیز باخبر باشند، قابلیت جدیدی در نسخه‌ی اندرویدی گوگل مپس به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی کرده‌ایم که می‌تواند مکان چراغ‌های راهنمایی را در شماری از شهرهای منتخب آمریکا نشان دهد». براساس گزارش Droid Life، گوگل مپس نخستین اپلیکیشن نقشه‌یابی نیست که محل چراغ‌های راهنمایی جاده‌های آمریکا را به کاربر نشان می‌دهد.

چراغ راهنمایی در گوگل مپس / Google Maps

سال گذشته و هنگام انتشار iOS 13، اپل ‌این قابلیت را به اپلیکیشن اپل مپس اضافه کرده بود. حتی دستیار صوتی اپل، یعنی سیری، نیز با این قابلیت همگام‌سازی شده است. بر همین اساس، سیری به‌جای اینکه به ‌شما بگوید پس از طی‌کردن مسافتی خاص به‌سمت چپ بپیچید،‌ این جمله را به‌زبان می‌آورد: «پس از چراغ راهنمایی بعدی به‌سمت چپ بپیچید». این قابلیت جدید باعث شده است مسیریابی ازطریق سیری واقع‌گرایانه‌تر باشد و کاربر بهتر آن را درک کند. رسانه‌ی Droid Life می‌گوید ظاهرا گوگل مپس هنوز قابلیت شناسایی چراغ‌های راهنمایی را به بخش راهنمای مسیریابی اضافه نکرده است؛ البته با درنظرگرفتن آزمایشی‌بودن قابلیت جدید، این اتفاق طبیعی است.

این اولین‌بار نیست که گوگل مپس نمایش محل چراغ‌های راهنمایی را شروع می‌کند؛ زیرا از چند سال پیش تاکنون، کاربران گوگل مپس در ژاپن به محل چراغ‌های راهنمایی دسترسی دارند. بااین‌حال، پشتیبانی از شهرهای آمریکا به‌روزرسانی بزرگی برای قابلیت یادشده به‌حساب می‌آید. براساس بیانیه‌ای رسمی، گوگل نمایش چراغ‌های راهنمایی را به‌صورت آزمایشی در شهرهایی از آمریکا شامل نیویورک، سان‌فرانسیسکو، لس‌آنجلس و شیکاگو آغاز کرده است و می‌گوید قصد دارد به‌مرورِزمان شمار این شهرها را افزایش دهد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی قابلیت جدید گوگل مپس چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل مپس محل چراغ‌های راهنمایی را در آمریکا نشان می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..