تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مسابقات ورزشی الکترونیک توسط بی‌ام‌و

بی‌ام‌و در خاورمیانه مسابقات ورزشی الکترونیک برگزار می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها، ورزش‌های الکترونیکی (Esports) طرفداران خاص خود را دارد و بسیاری از شرکت‌ها وجود دارند که رقابت‌های زیادی هم در این زمینه برگزار می‌کنند. اخیرا، شرکت بی‌ام‌و شعبه خاورمیانه اعلام کرده است که به عنوان اولین برند خودروسازی جهان، رقابت‌های ورزشی الکترونیک را برگزار خواهد کرد و هر کسی که عضو GCC باشد، می‌تواند در این رقابت‌ها شرکت کند.

بیشتر بخوانید

جنگ گیمر‌های بی‌ام‌و قرار است ورزش‌های الکترونیک در خاورمیانه را به مرحله‌ای جدید منتقل کند. بی‌ام‌و اعلام کرده است که قصد دارد این رقابت‌ها را کاملا آنلاین برگزار کند. این شرکت همچنین برای برندگان این تورنمنت آنلاین از بین بازی‌های مختلف، ۵۰ هزار دلار جایزه تعیین کرده است. این رقابت‌ها نه تنها گیمر‌ها را در بازی‌های Fortnite ،Dota 2 ،Rocket League ،Brawlhalla و FIFA محک می‌زند، بلکه رقابتی بین پادکست‌های گیمینگ جهان هم هست. این مسابقات قرار است هفته‌ای، سه روز و به مدت سه ماه برگزار شود. اولین رقابت هم با بازی Dota 2 آغاز می‌شود.

برگزاری کلاس برای رقابت مربیگری گیمینگ توسط بی‌ام‌و

بی‌ام‌و اعلام کرده است در رقابت مربیگری گیمینگ، این شرکت کلاس‌هایی را برگزار خواهد کرد تا گیمر‌های معمولی و حرفه‌ای در آن‌ها به شاگردان خود درس‌هایی درباره گیمنیگ دهند و بازی‌های رایانه‌ای را تحلیل کنند. گیمر‌های حرفه‌ای در این جلسات، فرصت دارند تا برای رقابت‌های پیش روی خود تمرین کنند و در جلسات پرسش و پاسخ و چت‌های زنده شرکت کنند. علاوه بر این، گیمر‌های معمولی هم فرصت دارند تا مهارت خود را در بازی‌های رایانه‌ای افزایش دهند و به صورت انفرادی با گیمر‌های مختلف بازی کنند و از تجربه مربیان حرفه‌ای استفاده کنند.

بی‌ام‌و در خاورمیانه مسابقات ورزشی الکترونیک برگزار می‌کند

مدیر فروش و بازاریابی بی‌ام‌و گروه خاورمیانه، لارس نیلسن گفت: با وجود این که خاورمیانه سریع‌ترین بازار بازی در جهان است، ورزش‌های الکترونیک هنوز در مرحله توسعه است. شعبه خاورمیانه بی‌ام‌و قصد دارد اکوسیستم بازی‌های منطقه‌ای را به سطح بعدی برساند. ما می‌خواهیم بر یکی از قوی‌ترین بازار‌های بازی جهان تأکید کنیم، مشارکت حرفه‌ای را ترغیب کنیم و در نهایت باعث خوشحالی مشتری شویم. ما می‌توانیم قدرت واقعی Esports را در منطقه مشاهده کنیم و معتقدیم که این پروژه موفقیت بزرگی خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مسابقات ورزشی الکترونیک توسط بی‌ام‌و»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..