تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع ۷۵ هزار جلد درس نامه ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی کردستان با عنوان «هاوین»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، صدیقه عبدالهی با اعلام این خبر گفت: آموزش و پرورش به عنوان یک سازمان یادگیرنده همواره تلاش می کند در تحولات و رخدادهای ناگهانی نقش سازنده خود را ایفا نماید.
وی افزود: در تابستان سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا، به منظور تعمیق بیشتر یادگیری و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و در راستای تحقق عدالت آموزشی و اطمینان از تحقق اهداف برنامه درسی و تعمیق فرایند یاددهی یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی، بسته های آموزشی تحت عنوان درسنامه (هاوین) با مشارکت جمعی از معلمان توانمند و دلسوز دوره ابتدایی طراحی و تدوین شده است.
عبدالهی با بیان اینکه درسنامه هاوین برای شش پایه تحصیلی به صورت جداگانه طراحی و تدوین شده است، گفت: در مجموع ۷۵ هزار جلد درسنامه به تفکیک پایه های اول، دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم ابتدایی چاپ و در بین دانش آموزان توزیع می شود.
 وی اظهار داشت: درسنامه ها با هدف مرور و بازآموزی مفاهیم اصلی دروس، تکمیل یادگیری دانش آموزان و اطمینان از کسب پیش نیازهای لازم برای ورود به پایه بالاتر طراحی و تدوین شده است تا دانش آموزان با اولویت مناطق روستایی و حاشیه شهر و دانش آموزان با نیازهای ویژه، در ایام تابستان با همراهی اولیای محترم و نظارت و راهنمایی معلمان دلسوز روزی یک ساعت درسنامه را مطالعه و تکالیف آن را انجام دهند و مشکلات آموزشی خود را با معلم در میان بگذارند.
معاون آموزش ابتدایی استان در پایان گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، مدیران مدارس نیز ضمن تسهیل دسترسی دانش آموزان به محتوای درسنامه از طرق مختلف، بر عملکرد دانش آموزان نظارت نموده و زمینه ارتباط مستمر با دانش آموزان به ویژه ارائه بازخورد مؤثر  را توسط معلمان فراهم می نمایند.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع ۷۵ هزار جلد درس نامه ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی کردستان با عنوان «هاوین»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..