تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کدخدایی به خبر رایزنی احمدی نژاد با شورای نگهبان درباره انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش خبرآنلاین، تحرکات انتخاباتی احمدی نژاد این روزها اوج گرفته است. برخی زمزمه های خبری نیز حکایت از رایزنی های او با شورای نگهبان و حتی تعهد دادنش داشت. موضوعی که امروز به جلسه خبری سخنگوی شورای نگهبان نیز کشیده شد و محور یکی از سوالات از کدخدایی بود.

در همین رابطه بخوانید؛

پاسخ کدخدایی به انتقادات بر سر اعتبارنامه تاجگردون و قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین 

کدخدایی درخصوص رایزنی احمدی‌نژاد با شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، گفت: هیچ‌گونه رایزنی با شورای نگهبان برای انتخابات  ریاست جمهوری  به عمل نیامده است و این اخبار تکذیب می شود.

وی تاکید کرد: نسبت به صلاحیت افراد همانطور که در مجلس برای هر دوره اظهارنظر  می‌کنیم برای  انتخابات ریاست جمهوری هم در زمان خودش اظهار نظر  می‌کنیم و باید موضوع بررسی شود و امکان بررسی هم وجود دارد و نظر شورا در زمان خودش اعلام می شود.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: پیشاپیش درباره کاندیداتوری افراد اعلام نظر نمی‌کنیم و باید پرونده هر فرد در زمان بررسی صلاحیت همان انتخابات بررسی شود.

۲۷۲۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کدخدایی به خبر رایزنی احمدی نژاد با شورای نگهبان درباره انتخابات ۱۴۰۰»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..